stavros Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eneste jeg har funnet angående dette problemet med røde lys på skjermkortet er at det får for lite strøm, med jeg får ikke det til å stemme i dette tilfellet. For den maskinvarendringen jeg har gjort var å fjerne 2 harddisker, som gikk fra en annnen strømkabel på psu. Skjermkortet går på egne 2x6 pins (har ikke en 8 pins men det har funket fint uten) Jeg har målt 12.28V på det som går i skjermkortet, så det er ikke noe strømbrudd heller. Forslag noen? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen "knekte" strømkabler? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Noen "knekte" strømkabler? Nei, de ser grei ut, ligger i strømper. Det er en Hiper type-r 580w psu, det har jo vært problemer med disse, men alt annet surrer og går som det skal. Har den gamle 350 watt chieftecen min liggende her et sted tror jeg så tenkte å prøve med den senere. Det skulle jo holde hvis bare skjermkortet er koblet til den. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308851 Endret 31. oktober 2008 av stavros Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mye varierende omtaler av den strømforsyningen, virker som du kan har fått en slik som ikke virker som den skal. Gi oss tilbakemelding når du har prøvd med den andre strømforsyningen. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Mye varierende omtaler av den strømforsyningen, virker som du kan har fått en slik som ikke virker som den skal. Gi oss tilbakemelding når du har prøvd med den andre strømforsyningen. Det skal jeg gjøre vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå