rogergr Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Marvel jobber i herdig for å overføre "The Avenger" til det store lerret. Nå begynner ting å komme på plass. Les mer Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 "The Avengers består av superheltene Iron Man, The Hulk, Captain America, Thor og Hulken" En hulk for mye? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er ikke Spiderman også med i The Avengers? Eller var det S.H.I.E.L.D.? Jeg kunne forsåvidt googlet det, men like greit å få sving på diskusjonene her Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det fansen nå spør seg er om man vil trekke inn Edward Norton som spilte The Hulk i filmversjonen som fikk oss til å glemme det flaue makkverket signert Ang Lee fra 2003. Vel, jeg likte den jeg da. Håper virkelig virkelig at en evt. Avengers-film blir bra. Potensialet ligger skyhøyt i alle fall. Var ikke Samuel L. Jackson med i omtrent 30 sek. i Iron Man som Nick Fury? Håper han blir med på lasset også. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg likte både Iron-man og The incredible hulk ganske godt for superheltfilmer å være. Så dette kan bli bra, det finnes ihvertfall potensiale for eksplosiv underholdning på høyt nivå Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 The Avengers består av superheltene Iron Man, The Hulk, Captain America, Thor og Hulken Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kanskje de skal prøve å få ed norton og eric bana med i samme film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg