morningstar665 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du sier selv at du er ofte for opptatt til å finne på ting med ham enn bare sex. Det ødelegger jo litt av sjansene på å bli bedre kjent sammen. Hva med å ta litt mer tid til å se på film og gjøre andre ting enn bare sex med ham? Hvor godt tror du han kjenner deg? Altså, jeg hører oftere om gutter satt i vennebåsen av jenter enn omvendt. Så det burde vel være enklere å få en gutt interessert Eller sett fra den andre siden; du har en FB og du prøver å invitere vedkommende til film og andre ting også, men får som oftest "nei". Danner dette et godt grunnlag for videre oppbygging av relasjon? Hvordan ville du tolket signalene her? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Etter at det ble slutt mellom meg og min forlovede, fant jeg en annen jeg forelsket meg skikkelig i. Problemet er at jeg kun har møtt ham noen få ganger, og da på grunn av sex. Dette er nå et år siden, og han spør av og til enda om jeg vil, men jeg svarer somregel nei på grunn av dårlig selvtillit. Skjønner ikke denne helt her Du har møtt han et par ganger i løpet av et år og forelsket deg i han? Han har lyst på bare sex og du ikke. Går ikke an å få en til å forelske seg i en, få det overstått og finn deg en annen. Etter et år og han fortsatt ikke har blitt forelsket i deg, synes du ikke selv at det er på tide å move on???? Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå