Kakko Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vanskelig å si. Du må nesten ta en prat med ham og høre hva han sier om det du tenker. Lykke til!! Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du må bare ta en sjanse! Om du går og sier nei til han hele tiden, så vil han sikkert gå lei av å gå å spørre, og alltid få samme svaret. Kanskje du kan få han til å endre mening ? Ettersom han faktisk har kontakt med deg etter så lang tid. (Hvor lenge pleier egentlig et FB-forhold å vare ??) Så enten må du fortsette å ha sex med han, uten å få de følelsene du har gjengjeldt, eller så må du ta en sjanse å fortelle han hva du føler. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Han burde ihvertfall ikke le av deg, om du kommer og åpner deg med dine følelser, så burde han ihvertfall være såpass seriøs at han hører på det du har å si. jeg har selv aldri hatt noen FB, så jeg vet ikke hvor lenge sånnt varer. Men spør han liksom direkte "skal vi ha sex i kveld?" når han spør, eller er det liksom litt mer om dere skal spise middag/se film etc.. ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 At han tar kontakt med deg etter et år betyr at han fortsatt er interessert i det dere hadde før. Det trenger ikke bety at han er forelsket, det kan bety at han savner en å ha sex med uten at det blir noe mer - sånne er ikke alltid så lette å finne. Kanskje han likte deg fordi du ikke ville ha forhold, og det var så greit? Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 vil han ikke ha deg, er han ikke noe og samle på. I lengden ville det aldri fungert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du burde kanskje ta en prat med han og fortelle hva du føler, ulempen er at om han skulle si nei så kan det kanskje føles litt merkelig etterpå og kanskje dere ikke har samme kontakten lengre. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Etter at det ble slutt mellom meg og min forlovede, fant jeg en annen jeg forelsket meg skikkelig i. Problemet er at jeg kun har møtt ham noen få ganger, og da på grunn av sex. Dette er nå et år siden, og han spør av og til enda om jeg vil, men jeg svarer somregel nei på grunn av dårlig selvtillit. Problemet er at jeg har så utrolig lyst på ham, men har liksom ikkje sjanse. Før vi begynte med samleie advarte han meg med at jeg ikke måtte bli såret fordi han ville ikke ha forhold. Jeg vet han tenner på meg og synes jeg ser bra ut og han har ofte tilbudt seg å hjelpe meg med diverse ting. Jeg skulle bare ønske han ville være i sammen med meg, eller bli en god venn. Mulig eller ikke? Du har to muligheter. LIgg med fyren og bruk han mens du ser etter noe bedre. Drit i fyren totalt. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Frist han litt, og når du først har han på kroken sier du "hvis du vil ha meg, så krever jeg mer av deg enn bare sex". Er han interessert vil han sikkert gå med på det, ihvertfall der og da. I etterkant er det viktig at du fortsetter å stå på kravene dine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Frist han litt, og når du først har han på kroken sier du "hvis du vil ha meg, så krever jeg mer av deg enn bare sex". Er han interessert vil han sikkert gå med på det, ihvertfall der og da. I etterkant er det viktig at du fortsetter å stå på kravene dine. Ingenting som å lure noen inn i et forhold for å etablere et sunt grunnlag for et varende forhold. Yeah, hvis man sier noe sånt så kan det fort ende i at fyren sier "jada, whatever" og ikke bryr seg om deg. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hvordan lurer man noen ved å si hva man vil? Og at man ikke har tenkt til å godta noe mindre? Klart man kan velge å si det på et tidspunkt hvor den andre er litt svakere, men man er da helt ærlig og tydelig. Valget er ene og alene den andre personen sitt. Men ja, det er en viss fare for at personen vil forsøke å late som han godtar det kun for å få sex. Får det inntrykket så er det jo greit, da har man funnet det ut og kan bevege seg videre om man ønsker. EDIT: omformulering i andre avsnitt Endret 31. oktober 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Frist han litt, og når du først har han på kroken sier du "hvis du vil ha meg, så krever jeg mer av deg enn bare sex". Er han interessert vil han sikkert gå med på det, ihvertfall der og da. I etterkant er det viktig at du fortsetter å stå på kravene dine. Oppføre seg som ei latterlig luremus mao? Ei som ikke har guts nok til å si ting slik det er med en gang? Ei slik som tenner fyren alt hun kan og lover gull og grønne skoger før han får ei bøtte med isvann over hodet? Fiker han til henne da så er jeg ikke overrasket. Lenke til kommentar
Arw1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du har tenkt å fortsette med å gi han sex uten å si noe til han er jeg redd du kommer til å bli såret. Så lenge du har følelser for han, og han vil ha sex, er det stor sjangse for at du vil føle deg brukt, og tro meg, det styrker ikke akkurat selvtilliten! Og hvorfor skal han gå inn i et forhold når han allikevel får sex? Da har han jo det som plommen i egget; frihet til å gjøre hva han vil, og en dame som gir han det han vil ha når HAN vil ha det. Du bør spørre han rett ut om han er intressert i noe mer, trenger ikke avsløre alt du føler for han. Si at dersom han ikke vil ha noe forhold, blir det ikke noe sex heller. Sier han nei da, så vet du og kan gå videre med selvrespekten i behold. Synk ALDRI så lavt at du lar han bruke deg. Lykke til Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Frist han litt, og når du først har han på kroken sier du "hvis du vil ha meg, så krever jeg mer av deg enn bare sex". Er han interessert vil han sikkert gå med på det, ihvertfall der og da. I etterkant er det viktig at du fortsetter å stå på kravene dine. Oppføre seg som ei latterlig luremus mao? Ei som ikke har guts nok til å si ting slik det er med en gang? Ei slik som tenner fyren alt hun kan og lover gull og grønne skoger før han får ei bøtte med isvann over hodet? Fiker han til henne da så er jeg ikke overrasket. Nå vet ikke jeg din definisjon på luremus, men for meg så det ei jente som gir inntrykk av at hun har tenkt til å ha sex med noen når det egentlig er helt uaktuelt for hennes del. Normalt for å få oppmerksomhet. Og jeg mener ikke det jeg foreslo er slik oppførsel, så nei, ikke oppføre seg som en latterlig luremus. Forøvrig er jeg jeg helt enig i at det vil være en dårlig idè å ta ting veldig langt før man kommer med hva man faktisk vil. (ninjaedit: ) Både for hennes egen del og ovenfor han. Endret 31. oktober 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Friste med sex for å få noe hun vil? Det høres ut som luremus, ihvertfall samme innstilling. Enten man lurer med flørting for å få drinker eller lurer med sex for å få et forhold så stiller man ikke med ærlige premisser, man prøver å snike det til eget favør. Er det sånn man vil starte forholdet? Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
isprins Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han liker sex, jeg liker sex. Jeg har aldri lurt ham, men i dette tilfelle vil jeg prøve å påvirke ham til å like meg bedre! Menn er umulige Det er kvinnfolk og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå