Boralis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For å si det slik så har alle lov å gjøre feil eller? Selvsagt, så lenge man innrømer at man har gjordt en feil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Forakt for eget regelverk styrker vel ikke moralen hos andre heller, vi er vel alle lik for loven Jeg skjønner hvor du vil, og jeg er tilbøyelig til å være enig med deg, men hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke så mye å gjøre annet en å ta det opp her på forumet , går ut fra at alle lerer av feil. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Det gir ivertfall ikke noen god tilbakemelding til oss brukere at enkelte blir stoppet mens de selv med like poster kan passere. Du er sikkert snurt fordi du bæsja på leggen og sendte mail med en kjempegod begrunnelse som du hadde grubla på i sikkert 4 timer Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 oooh! leste bare øverste posten så jeg sendte mail jeg og :] me = et stort narr Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 oooh! leste bare øverste posten så jeg sendte mail jeg og :] me = et stort narr Hihi, tenk å bli lurt så sent den 1. april. Det synes jeg forsvarligjør at jeg ble lurt da jeg ble vekket (har en vekkeradio) av en sinna Drillo som ikke ville være med i 4-4-2. Jeg gikk seff rett på Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 ojh..... gjorde det samme :oops: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Det gir ivertfall ikke noen god tilbakemelding til oss brukere at enkelte blir stoppet mens de selv med like poster kan passere. Du er sikkert snurt fordi du bæsja på leggen og sendte mail med en kjempegod begrunnelse som du hadde grubla på i sikkert 4 timer Nei jeg er ikke sur, at den posten ble sletta driter jeg egentlig i da den ikke betydde noe. Det jeg reagerer på er at en post i en kategori blir slettet med begrunnelse at det er søppel menst andre like poster fortsetter. Det jeg prøver å si er at man må prøve å vurdere alle likt og i dette tilfellet skulle ikke det vere vanskelig, en aprilsnarr er en aprilsnarr uansett hvem som har skrevet den. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For å si det slik så har alle lov å gjøre feil eller? heh joda, men feil, på feil......på feil på feil da... orker ikke å rippe opp i mange gamle sår for å forklare nærmre. Men ordtaket mange kokker mer søl gjelder fortsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå