Gå til innhold

Hardware.no-konkurranse APRILSNARR!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Det gir ivertfall ikke noen god tilbakemelding til oss brukere at enkelte blir stoppet mens de selv med like poster kan passere.

Du er sikkert snurt fordi du bæsja på leggen og sendte mail med en kjempegod begrunnelse som du hadde grubla på i sikkert 4 timer :D

Lenke til kommentar
oooh! leste bare øverste posten så jeg sendte mail jeg og :]

me = et stort narr

Hihi, tenk å bli lurt så sent den 1. april. Det synes jeg forsvarligjør at jeg ble lurt da jeg ble vekket (har en vekkeradio) av en sinna Drillo som ikke ville være med i 4-4-2. Jeg gikk seff rett på :lol:

Lenke til kommentar
Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Det gir ivertfall ikke noen god tilbakemelding til oss brukere at enkelte blir stoppet mens de selv med like poster kan passere.

Du er sikkert snurt fordi du bæsja på leggen og sendte mail med en kjempegod begrunnelse som du hadde grubla på i sikkert 4 timer :D

Nei jeg er ikke sur, at den posten ble sletta driter jeg egentlig i da den ikke betydde noe. Det jeg reagerer på er at en post i en kategori blir slettet med begrunnelse at det er søppel menst andre like poster fortsetter.

Det jeg prøver å si er at man må prøve å vurdere alle likt og i dette tilfellet skulle ikke det vere vanskelig, en aprilsnarr er en aprilsnarr uansett hvem som har skrevet den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...