DesertGlow Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ##Mailene fortsetter å strømme inn angående denne konkurransen, så da må jeg bare få presisere igjen at dette var en aprilspøk## Fordi AMD Opteron i løpet av måneden blir lansert kommer Hardware.no til å oppgradere sin dual-testlab til dette systemet. I den forbindelse blir vi stående med en dual-maskin som vi ikke lenger har behov for, og som en gest til våre trofaste lesere har vi derfor valgt å gi bort følgende komponenter: - 2 x Athlon MP2600+ - 2 x 256 MB TwinMos ECC DDR - Gigabyte Dual 760MPX Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen om denne maskinen er å sende en mail til [snip] med en begrunnelse om hvorfor DU er den personen som fortjener denne PCen. Resultatet av konkurransen vil bli offentliggjort på et senere tidspunkt. Lykke til! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 *sleev* *skrive mail* desertglow: Hvor mye skal du ha for å tilfeldigvis trekke meg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kanke være det, postet i går. desertglow: Trekk meg, så får du en cpu. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 aaaaaaaaprilsnaaaar!!!!!! sende fordet... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er vel bare klokka som er feil, er det ikke? Dette innlegget ble postet 01.10, men det står 00.10. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette lukter spøk lang vei. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Haha, den går jeg ikke på du gitt!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er vel bare klokka som er feil, er det ikke? Dette innlegget ble postet 01.10, men det står 00.10. *sniffsniff* Hva er den lukten? Åja, det er bæsjen jeg har på leggen. Bah. Dumming. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Skrevet: 31 Mar 2003 23:25 Tittel: Hardware.no-konkurranse Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Klokken på forumet er feil. Det ble skrevet en time senere en det som står. (og ja, jeg har satt opp profilen min riktig) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hmm merkelig at det ikke ble lagd en slik kokurranse der folk ga penger til hw.no slikt som de gjorde forrige gange og det er jo tross alt 1 april nå såå.... men eg sender anyways Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skulle det liksom gå an ikke å ha bruk for 2 x Athlon MP2600+ ??? Hvor mye penger har dere egentlig, siden dere skulle hatt råd til å gi bort noe slikt? (og hvilken server er det som slår de specs'a? :wink: ) Gleder meg til å se avisene i morgen tidlig! Dvs. om et par timer..klarer aldri å legge meg jeg :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nice prank. Det står jo ikke noe på forsiden heller så Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Det gir ivertfall ikke noen god tilbakemelding til oss brukere at enkelte blir stoppet mens de selv med like poster kan passere. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Som folk selvfølgelig har forstått var dette bare en aprilspøk. For de av dere som mente den ikke kunne være det fordi den tilsynelatende var postet før middnatt kan det nevnes at klokken på serverene går en time feil og posten ble postet rundt 00.30 i natt. Har fått mange fine tilbakemeldinger om hvorfor forskjellige personer fortjener dette systemet, dog litt mer oppfinnsomhet hadde vært å foretrekke Test av MP2600+ er forresten ikke så langt unna Lenke til kommentar
pskard Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Som folk selvfølgelig har forstått var dette bare en aprilspøk. For de av dere som mente den ikke kunne være det fordi den tilsynelatende var postet før middnatt kan det nevnes at klokken på serverene går en time feil og posten ble postet rundt 00.30 i natt. Har fått mange fine tilbakemeldinger om hvorfor forskjellige personer fortjener dette systemet, dog litt mer oppfinnsomhet hadde vært å foretrekke Test av MP2600+ er forresten ikke så langt unna Hehe.. Får vi noen bra begrunnelse eller? Uten navn seff Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Respektér dine moderatorer. Mer er det egentlig ikke å si. Selvfølgelig er reglene annerledes. Moderatorene lager reglene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skrev selv en som het P4 2,8 gis bort , denne ble stengt med begrunnelse at det var søppel, er ikke dette også søppel eller er reglene forskjellig alt etter hvem som poster. Respektér dine moderatorer. Mer er det egentlig ikke å si. Selvfølgelig er reglene annerledes. Moderatorene lager reglene. Forakt for eget regelverk styrker vel ikke moralen hos andre heller, vi er vel alle lik for loven Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For å si det slik så har alle lov å gjøre feil eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå