Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer sikkert til å koste en del mer og da vil vitsen med hele kortet falle bort. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Lover lavere temperaturer, forlenget levetid og økt overklokkings-potensiale. Les mer Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer sikkert til å koste en del mer og da vil vitsen med hele kortet falle bort. Du sier noe der. Men det er jo lov å håpe at denne teknologien som høres så fantastisk ut kommer på ALLE kortene, og at det IKKE koster skjorta.. Høres bra ut, mer effektivitet, mindre støy. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer sikkert til å koste en del mer og da vil vitsen med hele kortet falle bort. Jeg er villig til å betale litt for å slippe spolestøy, feks skal visstnok sparkle sine kort ha hatt problemer med det. AtW Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg antar at støyen det er snakk om lett kan forplante seg til lydkort? Siden mitt lydkort er nødt til å stå i sporet mellom to skjermkort hadde det vært en stor fordel med bedre støyegenskaper!! Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 tviler på at 4830 er noe aktraktivt overklokkerkort. er vel mer lagt for de med pc i stua og ikke spillere. men lavere støy er jo positivt for de med pc i stua Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Må si meg enig med de som vil betale litt ekstra for å slippe støy. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Spolestøy er noe jeg opplever fra div. produsenter, også de høyest på "kvalitetsrangen". Så dette under her håper jeg flere tar tak i! Helstøpte spoler Vanlige spoler produserer en del støy i form av summelyd. Derfor er MSI de første til å ta i bruk en ny type innstøpte spoler (Solid State Choke, SSC). SSC lager ikke støy og har en betydelig forlenget levetid i forhold til tradisjonelle spoler. Jernkjernen i SSC gir også en mer stabil høystrømsplattform når man overklokker. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 og den kjøleren har jeg da sett før...i stock-kjølerne til intel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Finnedesignen ja, stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå