michael691 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har utorrent og proxy, jeg satt opp brukernavnet og ip adressen som i firefox (som jeg må logge meg på på firefox, hver gang jeg bruker pcn) Det er likt som i firefox men det laster ikke ned. Hva er galt ? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 er du sikker på at det er en HTTPS proxy og ikke HTTP. Er du sikker på at du trenger proxy selv utenfor web browseren? hvor er det du prøver og koble deg opp? på jobb, skole eller noe? Hvis det er skole eller job eller noe sånt så kan det hende det er stengt for torrent. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 er du sikker på at det er en HTTPS proxy og ikke HTTP. Er du sikker på at du trenger proxy selv utenfor web browseren? hvor er det du prøver og koble deg opp? på jobb, skole eller noe? Hvis det er skole eller job eller noe sånt så kan det hende det er stengt for torrent. Det er skole. Når den er tilkoblet må jeg ''logge'' meg inn i firefox/iE. Der står det https://IPADRESSE/google.com. Men da er det vel sånn at jeg må spørre admin å åpne daddy's little liqour cabinet? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 kan du ikke laste ned hjemme. de fleste skoler/bedrifter sperrer slike ting på grunn at folk ikke skal sitte og holde på med torrents og ikke skole/jobb ting. snakk med admin. Når den er tilkoblet må jeg ''logge'' meg inn i firefox/iE. Der står det https://IPADRESSE/google.com. var ikke så veldig bekskrivende det der da. Hvis du mener du på logge deg in på en client før du kan bruke internet så betyr ikke det nødvendighvis at du trenger en proxy. menne som sagt snakk med administrator så får du greie på hva du har lov til og ikke og hvordan du eventuelt går fram. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 menne som sagt snakk med administrator så får du greie på hva du har lov til og ikke og hvordan du eventuelt går fram. Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg