tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei, jeg er en av de som har importert Socom (med offisielle headset vel å merke ) fra VGP og håper flere har også gjort det eller kanskje kjøpt det på Playstation Store (håper dere har headset da). Har ikke sett noe tråd her på Sony forumet så tenkte jeg skulle lage en vennetråd for de som har spillet allerede. Så legg igjen PSN her så kan vi som har det alltid sette opp litt spilling sammen siden det kan være kjekt å samarbeide på norsk Håper også evt. at de som har planlagt å kjøpe det når det lanserer her i Norge skaffer headset og, siden det hjelper i dette spillet! Og forresten, offisielle headsettet til Sony som kommer i Bundle med Socom er glimrende og fungerer kjempebra! (Håper da at det går an å spille med hverandre selvom noen kan ha US versjonen og noen har EU) PSN min står i signaturen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Foreslår du tar turen til socom.no, hvor vi allerede har et stort "community". Der får du nok mye bedre respons, og de andre som ser denne tråden oppfordrer jeg til å gjøre det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå