norbat Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Og problemet er...? Lenke til kommentar
nilieh Skrevet 19. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Sikkerhetsinnstillingene er endret seg, og laptopen er generelt veldig treg og henger seg! Får f.eks at active x kontroller er skadet og at sikkerhetsinnstillingene ikke tillater bruk av dem. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Åpne IE->Verktøy->Alternativer for Internett->Avansert Klikk: Gjenopprett avanserte innstillinger Klikk: Tilbakestill.. Restart IE->Verktøy->Alternativer for Internett->Sikkerhet Sjekk at sikkerhetsnivået for Internett er satt til Middels høy. Lenke til kommentar
nilieh Skrevet 20. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Gjorde det nå, men det fungerer fremdeles ikke. Jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men webkameraet mitt fungerer heller ikke lenger. Det fungerer om jeg bruker det i programmer som msn eller skype, men om jeg skal åpne det manuelt får jeg opp at image.dll mangler og at det ikke kan åpnes. I tilegg er det noen ganger laptopen ikke vil starte seg opp bare blir stående og henge i oppstart. Lenke til kommentar
nilieh Skrevet 23. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 ? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 hva heter dataen din? altså fult navn eks: acer aspire 5930g Lenke til kommentar
nilieh Skrevet 24. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 haha ja, det er det den heter Acer Aspire 5930G! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå