Tjohei Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Mulig jeg er dårlig informert :oops: , men jeg lurer på om det er noen stor datamesse i nærmere framtid? Det er noen ting jeg gjerne skulle glodd og tafsa litt på... Lenke til kommentar
Osram Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Herregud, det er vår! Skaff deg et liv, kom deg ut og glo og tafse litt på noe helt annet enn datautstyr... Hmm... Det burde kanskje jeg også... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Herregud, det er vår! Skaff deg et liv, kom deg ut og glo og tafse litt på noe helt annet enn datautstyr... kombinasjonen er vel best? en hånd på tastaturet, den andre på ei dame? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Men ikke på en datamesse da!!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Men ikke på en datamesse da!!! jo, er jo bare og slepe med seg ei kveite dit det Lenke til kommentar
Osram Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Nei vettu hva, noen sted vil jeg være i fred. F. eks på fotballkamper, datamesser og fisketurer. Det er da ingen som helst nytte i damer ved sånne anledninger, da er de bare forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 TG? (The gathering) De har en god del stands der, men tror ikke det var helt det du mente!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Nei vettu hva, noen sted vil jeg være i fred. F. eks på fotballkamper, datamesser og fisketurer. Det er da ingen som helst nytte i damer ved sånne anledninger, da er de bare forstyrrende elementer. Var ikke akkurat seriøs da :wink: Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Men ikke på en datamesse da!!! jo, er jo bare og slepe med seg ei kveite dit det Kveite hehe... godt valg av ord. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg skjønner at "tafse" kanskje var feil ord... Det provoserte nok fram en annen reaksjon hos dere oversultne datanerder :wink: Vel, jeg er gift jeg, så det hadde vel vært upopulært å dra ut for å tafse... 8) Jeg mente en datamesse sånn som Sjølyst-datamesse, liksom. Jeg vet at det ikke ligger på Sjølyst lenger, men dere forstår vel hva jeg mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå