Jassogitt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så du tilhører ikke den gamle garde som drakk Selters til middagen altså? Aldri smakt Selters, nei, så ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det fine med Farris er at man får forfriskelsen uten alt søtslikkeriet som er i brus. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Brus er noe kliss, men noen ganger så syns jeg at Farris blir litt for salt. Noen som er enig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og saft er verre enn brus. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg drikker hverken brus eller saft, så er helt enig med deg i det du sier. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Farris er litt salt i smaken(kullsyren), jeg drikker som regel den blå for å unngå disse syrestoffene som er i smakstilsatt vann. Men den frisker opp i luft og svelg på en måte selv ikke vann gjør. Men tørstedrikke er alltid vann En ting man skal vite med Farris er at den har en del mineraler, så man skal ikke overdrive selv med farris. Da er andre alternativer som kun er tilsatt kullsyre bedre. Endret 1. november 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har vokst opp på Farris jeg siden jeg ikke tåler brus. Er veldig godt til maten og snacks osv. Mer forfriskende enn vann spør du meg. Den kullsyren i Farrisen er jo naturlig. Husker jeg var i Sjekkia og smakte på kildevann fra springen. Det var rett og slett dønn likt Farris, og man kunne tappe flere bøtter med det fra offentlige springer overalt i byen. Med bobler og hele pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå