zzzzleepy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg har fått et merkelig problem med JavaPlatform. Jeg får opp en melding som sier "The publisher cannot be verified with a trusted source", "Code will be treated as unsigned",når jeg skal inn på sider som krever slikt. Eks. nettbank, norsk tipping etc. Feilmelding: java.io.IOException: Invalid keystore format Hva er gærnt? Det skjer både i Firefox og explorer, prøvde å slette firefox og tilbakestill explorer, har også prøvd og reinstallere Java, og slette cache. Jeg bruker windows vista 64 bit, og har ikke hatt problemer med det før idag. Endret 30. oktober 2008 av zzzzleepy Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heisann. Har opplevd akkurat de samme problemene. Dette er relatert til 'feil' i sertifikatkjeden som Java benytter. Slett filen trusted.certs under C:\Users\<USERNAME>\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment\security og restart IE / Firefox / Opera etc. så skal det fungere fint igjen. (eneste er at du må godta/verifisere evt. nye sertifikater igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå