tralala111 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hvor får jeg kjøpt en billig? helst til 1000kr ser at den ligger til 1300 andre steder Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Elkjøp. koster 1300 på elkjøp står hvertfall på nettsia Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Siba har en. http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=1537722 Lenke til kommentar
Howard Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sjekk her: http://prisguide.tek.no/product.php?product_id=82148 http://prisguide.tek.no/product.php?productId=82149 Lenke til kommentar
plaank Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Elkjøp. koster 1300 på elkjøp står hvertfall på nettsia Annonsene deres sier 999 for både Grundig og Sagem mottakerene. Jeg vet også personlig at dette er faktum. Dette gjelder muligens bare i butikk, men allikevel er de billigst. Jeg synes det er tåpelig av dem, siden alle konkurrentene også selger den for 1300. Men, de får vel ekstra kunder av det, så. Endret 31. oktober 2008 av plaank Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Akkurat nå er det sagem boksen som er til 995... tilbudet gjelder foreløpig kun ut uka... Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Må jeg ha med leg for å kjøpe boksen? skal kjøpe for fattern. hørte dnoe om at de skulle ha personnummer for at jævla nrk skal ha nrkavgift Lenke til kommentar
Loko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hvis du skal ha med tv2 eller flere kanaler må du vise legg. Hvis du kun skal ha boksen med nrk kanalene kan du bare ta med deg boksen under armen og gå. Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 hvis du skal ha med tv2 eller flere kanaler må du vise legg.Hvis du kun skal ha boksen med nrk kanalene kan du bare ta med deg boksen under armen og gå. måtte si navn og adr og fødselsnummer. selv om jeg skulle bare ha boksen. de sjekka ikke leg plukker nrk dette opp? leste i avisa istad at nrk registrer alle som kjøper digital mottak og regning blir sendt automatisk men hvertfall skulle kjøpe dette for en i familien og han betaler lisens. men boksen står i mitt navn.. får jeg en regning fra nrk nå eller? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jepp. Med mindre du er under 18 og bor under samme tak som en annen lisensbetaler får du regning. Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jepp. Med mindre du er under 18 og bor under samme tak som en annen lisensbetaler får du regning. men helvete da.. kjøpte den til en i familien.. må jeg ringe jævla nrk for å si dette? eller vente til dem sender regning? eller bare nekte å betale når dem sender regning? siden dem ikke sjekka legg. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Først og fremst så lurer jeg på om hva dette har på Data-forumet å gjøre siden det handler om TV-mottakere. I tillegg er topic lite beskrivende, og banneord kan du godt holde for deg selv. For å få svar på det du lurer på er det nok best å kontakte NRK med en gang for å få ordnet opp først som sist, i butikkene er det dessverre veldig varierende kompetanse. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjøpte DVR fra komplett for en stund siden og fikk selv heftig regning fra krinken på litt over tre lapper for 2 mottakere(komplett hadde meldt fra om 2 tunere ). Sendte mail til krinken og forklarte at det kun var en tuner kjøpt, og at den ikke var i bruk av meg. Da forsvant kravet rimelig kvikt. Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Først og fremst så lurer jeg på om hva dette har på Data-forumet å gjøre siden det handler om TV-mottakere. I tillegg er topic lite beskrivende, og banneord kan du godt holde for deg selv. For å få svar på det du lurer på er det nok best å kontakte NRK med en gang for å få ordnet opp først som sist, i butikkene er det dessverre veldig varierende kompetanse. topic lite beskrivende? Skal du ha det inn med teskje? veit ikke hva som feiler deg?men de fleste forstår hva overskriften dreier seg om. unødvendig å bråke om dette.. og når ble helvete og jævlig banneord? helvete er faktisk et sted i den kristne tro og jævlig er et adjektiv. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 topic lite beskrivende?Ja faktisk. Det sier ingenting om hva problemet er.og når ble helvete og jævlig banneord?helvete er faktisk et sted i den kristne tro og jævlig er et adjektiv. Og faen er en person, men man går ikke rundt å prater om han gjør man vel? Selv om det du sier er rett gjør det ikke stuerent å bruke de ordene."Hva? Jeg sa jo bare at Hitler var en person han og" Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lisens og registrering. De når til folk overalt og forhandlerne er lovpålagt til å samarbeide med dem..... It's diabolic! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. I tillegg har tråden dårlig emnefelt. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg