slobbix Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nlir bare kalt ved fornavn jeg. Noen ganger ved etternavn.Fattern kaller meg for "snusken" av alle ting. edit: Tror dere jeg kan saksøke han for det? Sånn for psykologisk skade eller noe? Eg flira godt te dt her ....tihi Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mitt kallenavn er Frank the tank Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Sykt vondt å få skulderen ut av ledd... Ole Kristian Kallenavnet blir OK. F.eks: "Halla OK" lool :!: Noen kallenavn jeg og jonny(venn) har på forskjellige folk på skola: - Tits - Rasmus - Mafian - Helly Hansen - Syynneet - Vesenet - Arne Dill - Skogskarn - Ole Mann - Rompeballene - Tits nr 2 - Full av flesk("faen! feite unger, fulle av flesk!!") - Dagens VG - Mon - Bustetrollet - Gønnern - Treningsgnom Endret 31. oktober 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Personlig kaller kompisene mine: Deimos! Hehe... Gåsse! Er et annet kallenavn. Det er et kallenavn for kompis mener jeg. En venn av meg startet og si det... Alle vi 4 er Gåsser!. Møtte du han gåsse i dag? Snakka du me han gåsse? Dæven han gåsse va full i går... Fyfaen han gåsse prøvde sæ på damene mine! Så er det bare for den andre personen og vite ca hvem man mener... Og det er jo peice of cake... Heter Kjetil og blir kalt Kjetta men trykk på t'eneDet var en kompis av meg som i syvende klasse eller noe begynnte og kalle meg kjetta Stygg en: Skjetta! Muhahaha. Endret 1. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heter Steffen Kallenavn: Sameboe, Samen og Alta Er du same ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har vel noen. Kitty, KC, Keezay. - Mitt gamle nick var KittyCat Channy, candy/candi,chan. - Chandani, en char på WoW Lilly/Lillium - Fra Lilium, en sang fra Elfen Lied. <3 Ellie - Fra Elisabeth, som er mitt navn. Lilleboms/koseboms - xD... Kattekvinnen - Kjæresten min som ikke liker neglene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå