fjeddiu Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hva er ditt kallenavn og ekte navn? Forklar gjerne litt rundt det Ekte navn: Fredrik R. Uhl Kallenavn: Fedda, hæ?, fjeddi, fjeddiu, fredrik, fu, fru, fru uhl, ful. Ikke la dette bli en oppremsingstråd! Endret 30. oktober 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hey...ja her kan det komm litt arti Litt om mitt navn: Slobodan H. heita eg, oprinnelig e navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kall meg det), bobi (besta kall meg det), og Slobbo.... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kult navn Slobodan Er du fra Croatia? Eller har du bare et Croatisk navn? Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kult navn Slobodan Er du fra Croatia? Eller har du bare et Croatisk navn? Eg e faktisk født der, mn ha vokst opp ca 6 år i Tyskland, og 12år her i gode Norges landt . Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Heter Vegard. Har blitt kalt Veggi fom. starten av barneskolen tror jeg, hvertfall så lenge jeg kan huske. Veggi har da gjennom årenes løp utviklet seg videre til noe så vanvittig som Veggin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Nlir bare kalt ved fornavn jeg. Noen ganger ved etternavn. Fattern kaller meg for "snusken" av alle ting. edit: Tror dere jeg kan saksøke han for det? Sånn for psykologisk skade eller noe? Endret 30. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ole Kristian Kallenavnet blir OK. F.eks: "Halla OK" Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Heter Kjetil og blir kalt Kjetta men trykk på t'ene Det var en kompis av meg som i syvende klasse eller noe begynnte og kalle meg kjetta Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, hadde følt meg liten og ynkelig om pappa hadde kalt meg "snusken". Tror deg hvis det gjør noe med psyken. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 har ofte gått under navnet Kåtil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lena, selv om jeg har et navn til som ingen gidder å bruke. Og kjæresten kaller meg pus og sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nlir bare kalt ved fornavn jeg. Noen ganger ved etternavn.Fattern kaller meg for "snusken" av alle ting. edit: Tror dere jeg kan saksøke han for det? Sånn for psykologisk skade eller noe? Det kan du nok. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hey...ja her kan det komm litt arti Litt om mitt navn: Slobodan H. heita eg, oprinnelig e navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kall meg det), bobi (besta kall meg det), og Slobbo.... Bokmål eller nynorsk please. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, hadde følt meg liten og ynkelig om pappa hadde kalt meg "snusken". Tror deg hvis det gjør noe med psyken. Det kan du nok. Faktisk så føler jeg meg verken ynkelig eller at det gjør noe med psyken. Bare litt flaut når han bruker det foran folk. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hey...ja her kan det komm litt arti Litt om mitt navn: Slobodan H. heita eg, oprinnelig e navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kall meg det), bobi (besta kall meg det), og Slobbo.... Bokmål eller nynorsk please. Toleranse på størrelse med et lemen. Ingen liker viktigper'er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, hadde følt meg liten og ynkelig om pappa hadde kalt meg "snusken". Tror deg hvis det gjør noe med psyken. Det kan du nok. Faktisk så føler jeg meg verken ynkelig eller at det gjør noe med psyken. Bare litt flaut når han bruker det foran folk. Er så søtt atte Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hey...ja her kan det komm litt arti Litt om mitt navn: Slobodan H. heita eg, oprinnelig e navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kall meg det), bobi (besta kall meg det), og Slobbo.... Bokmål eller nynorsk please. Toleranse på størrelse med et lemen. Ingen liker viktigper'er. Litt om mitt navn: Slobodan H. heter jeg, opprinnelig er navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kaller meg det), bobi (bestemor kaller meg det) og slobbo... Du forstår jo hva han mener, men bemerk det i et annet tonefall Endret 31. oktober 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hey...ja her kan det komm litt arti Litt om mitt navn: Slobodan H. heita eg, oprinnelig e navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kall meg det), bobi (besta kall meg det), og Slobbo.... Bokmål eller nynorsk please. Toleranse på størrelse med et lemen. Ingen liker viktigper'er. Hey...ja her kan det komm litt arti Litt om mitt navn: Slobodan H. heita eg, oprinnelig e navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kall meg det), bobi (besta kall meg det), og Slobbo.... Bokmål eller nynorsk please. Toleranse på størrelse med et lemen. Ingen liker viktigper'er. Litt om mitt navn: Slobodan H. heter jeg, opprinnelig er navnet fra Croatia og betyr "fri". Kallenavn: Slobbis (sjefen kaller meg det), bobi (bestemor kaller meg det) og slobbo... Du forstår jo hva han mener, men bemerk det i et annet tonefall Forstår fint hva han skrive, men er slitsomt å lese. Problemet er at det er en helt uvant dialekt for meg. Hvis noen skriver slik som i Tromsø eller nord Troms går det helt fint. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Heter Steffen Kallenavn: Sameboe, Samen og Alta Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Heter Ane Kallenavn: Nurk, Julie, Anii Bananii, Aniiiii, Fucker og Feiten :!: Endret 31. oktober 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå