MissG Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Vi er ti jenter som skal på jentetur sammen til sommeren! Men vi aner ikke hvor, så da håpet vi vi kunne få litt hjelp herfra Det eneste vi vet er at vi vil til et sted der vi oppsøker festen og ikke omvendt! Våre kriterier; Strand - sand Mye sol Shopping Ikke for dyrt Restauranter - ikke bare mc'ern og burger king Folk rundt 18-25 år Mye barer og diskotek Skandinavere! Håper det er mange som kan hjelpe oss med forskjellige forslag Skriv gjerne personlige erfaringer!! Endret 30. oktober 2008 av MissG Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei Vi var en gjeng ifjor som reiste til Sunny Beach. Det angrer vi ikke et sekund på. Det er den deilige og fine stranda. Og det som er bra er at det er masse skandinavier. Det er barer og diskotek over alt. Og det beste er, PRISEN! Det er så sinnsykt billig. Flere steder kosta en halvliter med øl på et utested 1 leva (4kr). Hvis dere vil ha forspill på hotellrommet så er det jo enda billigere drikke i supermarkedene Vi skal tilbake neste år. Garantert Lenke til kommentar
GossipGirl8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke finn på å dra til Bulgaria, jeg var der sommeren 07 - og det var ikke en bra ferie for å si det mildt. Ta heller turen til Ayia Napa, litt dyrt vil mange si. Men, ABSOLUTT verdt pengene! Masse hyggelige folk, digge gutter Vakre strender og helt vilt med liv! Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke finn på å dra til Bulgaria, jeg var der sommeren 07 - og det var ikke en bra ferie for å si det mildt. Ta heller turen til Ayia Napa, litt dyrt vil mange si. Men, ABSOLUTT verdt pengene! Masse hyggelige folk, digge gutter Vakre strender og helt vilt med liv! Hmm, tydeligvis delte meninger Men vi hadde den beste turen noensinne. Masse skandinavier. Vi skal GARANTERT tilbake! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Høres ut som Sunny Beach kunne vært noe for denne jentegjengen, ja. Jeg tenkte det jeg også. Partyparadis for skandinaviere. Lenke til kommentar
GossipGirl8 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke finn på å dra til Bulgaria, jeg var der sommeren 07 - og det var ikke en bra ferie for å si det mildt. Ta heller turen til Ayia Napa, litt dyrt vil mange si. Men, ABSOLUTT verdt pengene! Masse hyggelige folk, digge gutter Vakre strender og helt vilt med liv! Hmm, tydeligvis delte meninger Men vi hadde den beste turen noensinne. Masse skandinavier. Vi skal GARANTERT tilbake! Ja, dere var nok heldigere enn oss da;) Blir ihvertfall Napa på oss til neste sommer <3 Lenke til kommentar
MissG Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Det ser ut som at turen går til Rhodos gitt. Dit de fleste vil men ingenting bestemt enda, så skriv gjerne flere meninger!! Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei=) Er dere keene på en anderledes og utrolig morsomt ferie, prøv surfing. På stadlandet. www.stadsurfing.com Jeg var der med et par kompiser tre uker i sommer, det var masse fester, 23 grader i vannet, over 30 grader i skyggen store deler av sommeren, helt fantastisk. Pluss at dere får lære dere å surfe av profesjonelle surfeinstruktører! Eneste problemer er vel kanskje at det ikke er all verden med restauranter der... Men, dere får holde på med noe av det mest trendy for tiden:D! Eller, hvis dere er innstilt på "syden", dra til lapoint sin surfecamp i Portugal, Ericieira. Også å anbefalle! http://www.lapoint.no/index.php?option=com...3&Itemid=12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå