trMaG Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, Er det noen som vet hvilke farger som blir tilgjengelig for Asus eee 1000 og når de kommer i såfall? Mag Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Disse pc`ene er jo kommet på markedet,og svart er vel det eneste alternativet i Norge tror jeg....Men syns jo min Eee 1000 er fin i svart jeg Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Disse pc`ene er jo kommet på markedet,og svart er vel det eneste alternativet i Norge tror jeg....Men syns jo min Eee 1000 er fin i svart jeg I og med at det bare er kommet en modell er det jo naturlig å forvente at både forskjellige modeller med andre hardiskvalg (SSD) og farger vil være tilgjengelig i framtiden? Skal kjøpe en til lillesøster på 12 år og hun synes nok det hadde vært morsomt med noe annet enn svart tror jeg.. Men dersom det ikke kommer andre farger så blir det vel svart :-) Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg finner kun 1000H-versjonen.. Er SSD-versjonen med linux å oppdrive noen plass i Norge for øyeblikket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå