Gå til innhold

Hvordan forsikre seg mot å bestille riktig størrelse?


Anbefalte innlegg

Jeg har, sikkert en del andre også gjort en del bomkjøp av klær over nettet. Ikke med tanke på hvordan dem ser ut, men størrelsen. Enten er den for stor eller for liten, men man kan også ha flaks og den passer. At L hos diesel er L hos Burton eller Nudie stemmer ikke, kanskje noen ganger men ikke alltid.

 

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan bedre senke risikoen for at klærne vil passe når jeg bestiller over nett og ikke får prøvd dem fysisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette går på erfaring.. Varier veldig fra butikk til butikk.. Men det kan jo være lurt å spørre på forum og lignende hvilke erfaringer folk har akkurat fra den nettbutikken du har tenkt til å handle hos. Sånn ellers, så avslørte de på Top Model USA at når man tar bilder til katalog o.l. må man som modell bruke klyper bak knær og på ryggen og sånn for at klærna skal se ut som de sitter fint. Litt morsomt at de avslørte det. Men det er jo sånn! Hatt mange bomkjøp!

Lenke til kommentar

Gabba sine klær er temmelig små i forhold til f.eks. Diesel. Etter mine erfaringer så er Diesel ganske romslige klær i forhold til str. Nudie er noe midt i mellom igjen. F.eks. i livet så er Nudie temmelig trang i forhold til Diesel. Om du skal ha 34 rundt livet så vil det ca. si en 36 for Nudie. Sand er også et temmelig lite merke, vil nå jeg si. Måtte opp i 38, evt. 36, rundt livet, for å få en passende bukse (som hadde vært en 34 hos Diesel). Dette er stort sett de merkene jeg har pleid å kjøpe den siste tiden :) Det med str. kan variere innad i merket også, men håper det jeg sa kan hjelpe deg på vei ;)

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...