Gå til innhold

Tips Til Ball


JuC1y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg har jo på alt uten dressjakke da -.- jeg vil ikke ha på den dressjakken liker den ikke... skal jo ta den av uansett senere må jo danse osv:P

 

så jeg vil heller ha på en kul skjorte md vest og slips :D btw har dere noen tips til noen kule skjorter som passer på svart vest og en kul slips :D

Lenke til kommentar
hehe, jeg har jo på alt uten dressjakke da -.- jeg vil ikke ha på den dressjakken liker den ikke... skal jo ta den av uansett senere må jo danse osv:P

 

så jeg vil heller ha på en kul skjorte md vest og slips :D btw har dere noen tips til noen kule skjorter som passer på svart vest og en kul slips :D

 

De aller fleste skjorter passer til en svart vest. Bare tenk på hud tone, øyenfarge og at den skal matche slipset.

Lenke til kommentar

Bertoni har enkle svarte vester til 600,- det er den samme som jeg bruker. Skal du ha hvit skjorte og svart vest kan du være 'safe' og klassisk med et svart slips. Men siden du er brun kan du godt bruke farger. På VIC pleier de og ha god peiling på slips og skjorter, så jeg ville tatt turen dit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...