JuC1y Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, snart har vi juleball. Så jeg lurte på om dere har noen tips om hva jeg burde gå med? Jeg har ikke lyst til å gå i akkurat dress... jeg tenkte en hvit skjorte,vest,slips med penbukse også en kul kåpe.. hva synes dere? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) I mine øyne er alt utenom dress (bortsett fra sjakket etc.) utelukket når det er snakk om ball.7 Ang. det forslaget ditt, kan du ikke likegodt slenge på deg dressjakken og? Endret 30. oktober 2008 av Homme Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg syns vell også at dress passer inn best, men hvis du har det du sier på, så er du sikkert fin nok. Men du kan jo alltids ta kjole;) Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 haha! eg orker ikke dressjakke -.- xD har dere noen tips noe annet? ellers noen kule hvit skjorter dere vet om vester? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er ikke hva man orker, er at man skal se anstendig ut. Hadde noen kommet i noe annet enn dress til mitt ball hadde jeg sendt dem rett hjem for å skifte... Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 hehe, jeg har jo på alt uten dressjakke da -.- jeg vil ikke ha på den dressjakken liker den ikke... skal jo ta den av uansett senere må jo danse osv:P så jeg vil heller ha på en kul skjorte md vest og slips btw har dere noen tips til noen kule skjorter som passer på svart vest og en kul slips Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Slik det er på vår skole er juleball alltid et svært fyllekalas, så det er ikke så fryktelig farlig om noen dropper jakken og bare møter opp i skjorten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 hehe, jeg har jo på alt uten dressjakke da -.- jeg vil ikke ha på den dressjakken liker den ikke... skal jo ta den av uansett senere må jo danse osv:P så jeg vil heller ha på en kul skjorte md vest og slips btw har dere noen tips til noen kule skjorter som passer på svart vest og en kul slips De aller fleste skjorter passer til en svart vest. Bare tenk på hud tone, øyenfarge og at den skal matche slipset. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 hmm jeg har brun hud:P brune øyne xD jeg tenkte en hvit skjorte? men jg vet ikke slips -.- og vet dere om noen kule vester? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Bertoni har enkle svarte vester til 600,- det er den samme som jeg bruker. Skal du ha hvit skjorte og svart vest kan du være 'safe' og klassisk med et svart slips. Men siden du er brun kan du godt bruke farger. På VIC pleier de og ha god peiling på slips og skjorter, så jeg ville tatt turen dit! Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 okei, tusentakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå