Mixy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei Jeg har nylig investert i en herlig 42LG5010, og spiller WAR på denne, i høyeste oppløsning (1920x1080). Er knallfornøyd med dette, og bildekvaliteten er upåklagelig. Det jeg derimot lurer på er om jeg kan få "HUD" utenfor bilde. Jeg ser for meg å ha hele skjermen med character midt på TVn og så ha gruppa, spells, warband etc. etc. utenfor dette bildet. Kan det tenkes at dette lar seg gjøre? Lenke til kommentar
nems Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så etter hva jeg skjønner så vil du forandre viewport slik at den rendrer et spesifikt område (i ditt tilfelle midt på skjermen) og lar området rundt være sort? Isåfall, nei Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Området utenfor skal i utgangspunktet være sort, men jeg vil fortsatt ha grupper, quest-trackers, actionbars etc. utenfor her. Ingen UI mod som kan gjøre dette? Eneste er jo egentlig å forminske selve bildet, men beholde HUD like stort Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er ikke mulig å lage addons som forandrer viewport i WAR for øyeblikket. Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Som Rata101 sier, viewport funksjonen eksisterer ikke i WAR APIen så det er ikke mulig.. Kanskje den kommer etterhvert, hvem vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå