marthiinee Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hei(; Jeg har fått meg Iphone, men skjønner ikke åssen man laster ned bilder fra Iphonen til dataen..? (; Endret 13. november 2008 av marthiinee Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du må installere Itunes. Den fikser alt. Nå blir det sikkert masse poster med at Itunes er noe drit som du ikke bør intallere, det er feil. Den gjør det den skal og den gjør det bra. Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har Itunes, og jeg skjønner åssen jeg laster bildene til telefonen. Men når jeg liksom har lastet inn alt jeg har på telefonen på dataen, så finner jeg ikke filene igjen på Itunes eller på datamaskinen.. Lenke til kommentar
Pider Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Telefonen skal komme opp som en egen enhet på Min Datamaskin. Klikk deg inn der, og du vil finne bildene. Derfra kan du kopiere bildefilene på vanlig måte. Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har gått inn på min datamaskin, men det kommer ikke opp noen enhet :S Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 trykk på verktøy-mappealternativer-vis og huk av "vis skulte filer og mapper" Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har gjort det nå, men hvor finner jeg bildene da?(: trykk på verktøy-mappealternativer-vis og huk av "vis skulte filer og mapper" Jeg har gjort det nå, men hvor finner jeg bildene da? Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Mine Bilder Dem er ikke der :S Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 iTunes, velger du mappen som bildene skal synkroniseres med. Menyen ligger på innstillinger-> synkronisering. Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 iTunes, velger du mappen som bildene skal synkroniseres med. Menyen ligger på innstillinger-> synkronisering. Det skjønte jeg ikke helt:S Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har gjort det nå, men hvor finner jeg bildene da?(: trykk på verktøy-mappealternativer-vis og huk av "vis skulte filer og mapper" Jeg har gjort det nå, men hvor finner jeg bildene da? gå til min datamaskin og vel Iphonen Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har gjort det nå, men hvor finner jeg bildene da?(: trykk på verktøy-mappealternativer-vis og huk av "vis skulte filer og mapper" Jeg har gjort det nå, men hvor finner jeg bildene da? gå til min datamaskin og vel Iphonen Enheten er der forsatt ikke :S Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 kunne du tatt et screenshot? Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 kunne du tatt et screenshot? Hva er screenshot? Føler meg ikke så smart akkurakt nå, men er ikke så flink på data (; Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 det er et bilde av skjermen men det er ikke så farlig.. hvis du ikke får det opp på min datamaskin etter å ha huket av det valget så vet jeg nesten ikke.. Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 det er et bilde av skjermen men det er ikke så farlig.. hvis du ikke får det opp på min datamaskin etter å ha huket av det valget så vet jeg nesten ikke.. Ok, men ellers takk(: Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hvis du får lagt over musikk og sånn med itunes så skal det gå greit å legge over bilder også, kan se om jeg finner en alternativ løsning men du burde prøve å gjøre som rs125 sa lenger oppi her ^ kan se om jeg kan lage en liten guide til deg om jeg får tid Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 hvis du får lagt over musikk og sånn med itunes så skal det gå greit å legge over bilder også, kan se om jeg finner en alternativ løsning men du burde prøve å gjøre som rs125 sa lenger oppi her ^kan se om jeg kan lage en liten guide til deg om jeg får tid Jeg får lastet opp musikk på Itunes(; Skal prøve å gjøre som han sa:) Takk(; Lenke til kommentar
marthiinee Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har funnet ut at det er noe gærent med datan min. Den vil ikke laste ned bilder fra kameraet heller, så får nok ta datan til en tele butikk (; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå