Hyperio Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Som dere sikkert allerede har skjønt trenger jeg en film til engelsk muntlig eksamen. Jeg har eksamen på førstkommende onsdag så jeg må avgjøre det NÅ. Jeg ser etter en film med ganske enkel handling som er lett å gjenfortelle på engelsk. Færrest mulig karakterer er også å ønske. Samtidig skal det ikke være noe lavmålsfilm. Så noen tips? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 12 Angry Men. Enkel handling og relativt kort. Den tar i tillegg opp viktige temaer(vet ikke om du skal vinkle noe videre fra filmsnakket jeg). Så får du sikkert pluss fordi læreren din digga Fonda da h*n vokste opp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for tipsene, men etter å ha tenkt litt går jeg for The Kite Runner. Jeg har både lest boka fra før og sett og har filmen. Rart at jeg ikke kom på den før i grunn. De filmene dere tipset om skal uansett sees ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå