FOOrK Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Nå har opptil flere ganger opplevd at nettverkskortet ikke mottar pakker men sender pakker. Og når den ikke vil motta noe får jeg ikke tilgang til internett eller nettverk. Får å få fikset dette må jeg ta nettverkskortet ut av PCI-sporet og sette den i en annen PCI-plass. JEg har enda ikke funnet noen annen måte for å få dette til å fungere på uten og skifte PCI-spor. Hva kommer dette av? Noen som har opplevd det samme? Er det mulig og få fikset dette uten å flytte på nettverkskortet? Lenke til kommentar
chil Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Nå har opptil flere ganger opplevd at nettverkskortet ikke mottar pakker men sender pakker. Og når den ikke vil motta noe får jeg ikke tilgang til internett eller nettverk. Får å få fikset dette må jeg ta nettverkskortet ut av PCI-sporet og sette den i en annen PCI-plass. JEg har enda ikke funnet noen annen måte for å få dette til å fungere på uten og skifte PCI-spor.Hva kommer dette av? Noen som har opplevd det samme? Er det mulig og få fikset dette uten å flytte på nettverkskortet? bare vill gjetting, men har det 2 nettkort i pcn? eller modem? isdn kort? hvis dette ta alt ut(unatatt det nettverkskortet du vil bruke da) Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 nei har ikke 2 nettverkskort og heller ingen modem eller isdn kort. :S Lenke til kommentar
Navidi Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Reinnstaller TCP/IP og oppdater kortet med nye drivere Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Reinnstallert har jeg prøvd, men ikke oppdatert drivere, det har jeg ikke gjort på leeenge :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå