Gå til innhold

Pulsklokke - bytte batteri

Anbefalte innlegg

Heisann..

I går stoppa pulsklokka mi, batteri indikatoren har blinket ett par ganger før og var forberedet på å bytte, men klokka ble ikke svart, men den frøys med akkuart det bildet som det stod på - er dette normalt?

Men kan jeg bytte batteriet i en vanlig klokke butikk? er lite keen på å sende den inn til Polar da dette ofte tar sykt langt tid, og en urmaker kan vel gjøre dette på null-komma-niks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk i alle fall instruks om at den måtte sendes inn til Polar når jeg kjøpte min. Vet ikke helt hvorfor, men det kan jo hende at de har noe opplegg ala apple sine iPoder med at batteriene er loddet fast eller noe sånt. Planen min var i alle fall å bare kjøpe meg et eller annet billig jalla til å bruke mens jeg venter på å få det skiftet.

Kan da umulig ta så sykt lang tid når de har lagt opp til dette opplegget selv. De må da vite hvor mange klokker de har solgt, så da må de vel også ha skalert batteriskifte-avdelingen deretter? Skulle være rart om det tar noe mye mer enn postgang frem og tilbake + en dag?

Lenke til kommentar

Jeg måtte selv bytte batteri i pulsklokka mi for en tid tilbake. Fikk høre av selger at den måtte sendes inn til Polar. Men da jeg gikk til urmakeren, fiksa de det. Var ikke noe problem å få bytta batteri der, og klokka går som ei klokke enda! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...