leo123 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Heisann Da har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe en ny skjerm etter neste lønning, denne gangen skal det bli en 24". Det jeg ser etter er en skjerm som primært skal brukes til spill, har også en tv, men ser av og til også film på pc'en, så god fargegjengivelse skader jo aldri. Prisklassen jeg har tenkt meg er ca 3000 +-, regner med å få en dugelig skjerm til denne prisen. Skal ikke kjøpe skjermen før om 2 uker, så jeg har dermed god tid på å komme frem til et svar Vurderer bl.a. denne, ser ut som folk er fornøyde, og den er jo på hele 28" Noen som har erfaring med den skjermen? Endret 31. oktober 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vurderer det samme som deg, og foreløpig har jeg stoppa på denne. Prøver å finne reviews men er ikke så enkelt. Jeg må ha 2ms til gaming, men er ikke så kresen på at fargene skal være 100% korrekt gengivelse. Primært tekstbehandling, gaming og film. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Har lest en del reviews, og ser ut som at HannsG skjermen ikke har noe god kontrast, desverre så selger de ikke den nye modellen HF289 i Norge, med tanke på at denne har en god del bedre kontrast. Så da går jeg over til å spørre om denne, noen erfaringer folkens? Det er også bare å komme med andre anbefalinger, men prisen må ikke overstige 3600 med frakt. Endret 31. oktober 2008 av leo123 Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Da står det mellom 3 skjermer, BenQ T261W , BenQ V2400W og Samsung 2493HM. Da er det bare å snakke drit om de skjermene dere ikke anbefaler Er spessielt interessert i å høre om T261W skjermen, nesten ingenting om denne. Edit: Vurderer vel også egentlig Eizo Flexsvan S2401W. Endret 2. november 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå