mommen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har i de siste dagene merket at min adsl linje har blitt merkbart dårligere, fra 702 til 399 kbps i følge speedometeret på itavisen. Er det noen andre med Tiscali adsl som har det samme problemet? Har ikke kontaktet Tiscali, men det jo heller ingen vits da de gir blanke i kundestøtte. Hvis dere er fra larvik?! Jeg ringte Tiscali i går, de sa at de skulle bytte en ruter som stod i sentralen. Det skulle skje i morgen fredag 04.04.03 før kl. 20:00. Men om vi skal tro på det gjenstår å se. Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Det er ihvertfall godt å høre at Tiscali skal rette opp i feilene!! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det er ihvertfall godt å høre at Tiscali skal rette opp i feilene!! Men hvor lenge skal vi gidde og høre at de skal rette opp feilene. Nei det skal bli deilig og komme seg til en seriøs leverandør. Tiscali er f... ikke i nærheten av og kunne kalles seriøs engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noen som har hørt når de etablerte kundene får oppgradert til de nye prisene? Det ble jo sagt det skulle skje forlengst, men jeg får ikke noe svar fra dem Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noen som har hørt når de etablerte kundene får oppgradert til de nye prisene?Det ble jo sagt det skulle skje forlengst, men jeg får ikke noe svar fra dem Kommer ikke til og skje før månen har blitt grønn tenker jeg Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen her som opplever at farten allerede har blitt bedre? Nå er linja mi som i "gode gamle dager" Lenke til kommentar
Nemo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Linja mi har vært bra hele uken men søndag datt den til 355-500!! Nå må de få orden på dette!!! Er det noen TISCALI folk i forumet som kan svare på når vi får det vi betaler for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå