stakkarn Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skal kjøpe et internt PCI lydkort med digital utgang. Enten coaxial eller optisk. Helst coaxial fordi jeg syns optisk har en tendens til å falle ut litt lett, men er ikke så farlig. Viktigste er at det er en av dem, eller begge. Lurer på om dere har noen kort å anbefale? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det spørs hva det skal brukes til. F.eks fancy EAX og prosessering til spilling, avansert Dolby Surround til film, eller rett og slett bare plain PCM (stereo eller 5.1). Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg ser en del film fra PC'n og vil ha et lydkort for å få utnytta hjemmekino-anlegget ordentlig. Jeg hører også på en del musikk fra PC'n og vil derfor sørge for best mulig lydoverføring. EDIT: Kortet kan også være PCI-e X1 Endret 1. november 2008 av stakkarn Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvilke Dolby-greier støtter forsterkeren din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå