RaphaelTurtle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hey Jeg har lyst å satse på Nokia E66, men i testen fikk den dårlig kritikk for musikk og kamera. Men har noen av "dere" nokia E66 som kunne fortelle meg om hvordan er musikk spilleren er? at den er ok eller som testen avgjort det. Sånn sett ser jeg etter en stil mobil med bra spesifikasjon, jeg har "3krav"; WLAN, MP3, Kamera(ser ikke etter proff kamera, men en bra kamera) Takk ellers.. Lenke til kommentar
hotrat Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hey Jeg har lyst å satse på Nokia E66, men i testen fikk den dårlig kritikk for musikk og kamera. Men har noen av "dere" nokia E66 som kunne fortelle meg om hvordan er musikk spilleren er? at den er ok eller som testen avgjort det. Sånn sett ser jeg etter en stil mobil med bra spesifikasjon, jeg har "3krav"; WLAN, MP3, Kamera(ser ikke etter proff kamera, men en bra kamera) Takk ellers.. Har hatt Nokia E66 ca en måned nå. Er fornøyd med telefon-funksjonene, men kamera er elendig. Det er så dårlig at jeg lurer på om det en feil på denne funksjonen. Min gamle Sony Ericsson W800 som er 3 år gammel tar mye bedre bilder! Musikk har jeg ikke testet ennå. Bruker helst en egen mp3-spiller til musikk... Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har testet telefonen litt, og syns personlig at den er meget bra. utrolig solid, og den har en meget god skyvekonstruksjon. telefonen er rask, fullt på høyde med E71. Du må vurdere hva du skal bruke telefonen mest til? e-post lesing/skriving og som arbeidstelefon. Hvis det er underholdningsfaktoren du er på jakt etter bør du heller se på telefonene i N-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå