Gå til innhold

Hvordan ser du på Israel? Som en terrorstat eller en stat som kjemper mot terrorisme?

Midtøstenkonflikten  

1 038 stemmer

1. 1. Hvem sympatiserer du mest med?

• Israel
      278
    • Palestinere
      376
    • Ingen av dem
      238
    • Like mye for begge parter
      62
    • Vet ikke/ingen formening
      84

Anbefalte innlegg

Jeg så på det, men blir bare innvandrerfiendtlig av å se på det så jeg slo av.

Trist å høre at folk er så trangsynte

Ja det finnes folk som vil bare lage drit, men faen ærlig talt se på det store bildet. 99% av de som demonstrerer er ok folk og bruker ikke vold, kaster ikke ting etc. Så det er ikke vits å dømme hele grupper basert på hva noen klikka folk gjør

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Noen som ser på nyhetskanalen? Dette er helt villt.

Utrolig at det er nødvendig - i Oslo! - å frakte folk i buss med politibeskyttelse fordi de har en bestemt politisk oppfatning. Greit nok med motdemonstrasjoner, men å angripe folk med fyrverkeri og flasker? Det finnes intet høyverdig med slikt.

Selv om flertallet ikke opptrer voldelig, bør fredelige demonstranter avvikle demonstrasjonen og ikke gi legitimitet til voldsmennene.

Lenke til kommentar

Ja det finnes folk som vil bare lage drit, men faen ærlig talt se på det store bildet. 99% av de som demonstrerer er ok folk og bruker ikke vold, kaster ikke ting etc. Så det er ikke vits å dømme hele grupper basert på hva noen klikka folk gjør

Har jeg sagt "Herregud jeg hater alle negere"?

Jeg slo av fordi jeg ble sint over at slikt fortsatt skjer i Norge i 2009. Det var store mengder innvandrere og akkurat de innvandrerne irriterer meg.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt "Herregud jeg hater alle negere"?

Jeg slo av fordi jeg ble sint over at slikt fortsatt skjer i Norge i 2009. Det var store mengder innvandrere og akkurat de innvandrerne irriterer meg.

hahaha se hva du skrev da

"Jeg så på det, men blir bare innvandrerfiendtlig av å se på det så jeg slo av."

om du blir innvandrerfiendtlig av å se på litt tv så er det trangsynt. Du sier jo her at du dømmer hele gruppa basert på det noen gjør på tv

Lenke til kommentar
Det var serbere som gjennomførte masakren i Srebrenica. Men det var mennesker som gjorde det, jeg gir blanke blaffen i hvordan de ser ut eller hvilken gud de ber til.

Vold er uakseptabelt.

Helt enig

Noen gjør på TV? haehahe.. Er du palestiner, sureup?

Nei jeg er norsk, og du er idiot. Og det siste tror jeg vi alle her er enige om

Lenke til kommentar

:roll

Jeg synes ikke det er trangsynt. Jeg synes dette her er et godt eksempel på en ukultur som blomster i Norge. Innvandrere som klikker i vinkel for diverse faenskap. Det betyr ikke at alle gjør det, men det er for meg nok når en mobb på et par hundre stykker skal starte voldelige handlinger på grunn av en rolig markering på Eidsvoll Plass. Jeg har ikke noe imot innvandrere generelt, men denne ukulturen er et stort problem og DET irriterer meg.

Lenke til kommentar
Det var serbere som gjennomførte masakren i Srebrenica. Men det var mennesker som gjorde det, jeg gir blanke blaffen i hvordan de ser ut eller hvilken gud de ber til.

Vold er uakseptabelt.

Helt enig

Noen gjør på TV? haehahe.. Er du palestiner, sureup?

Nei jeg er norsk, og du er idiot. Og det siste tror jeg vi alle her er enige om

Idiot eller ei, det er personangrep og det er du som er usaklig her. Hold en vennlig diskusjon ihvertfall da.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Bedre å kaste snøballer og egg enn å støtte barnedrap, utsulting og innesperring av en hel befolkning.

For en latterlig påstand. Selv om vi støtter Israel betyr det ikke at vi støtter noe av det du beskriver. Jeg kunne snudd alt på flisa og begynt og kakle om hvordan du støtter terrorisme og liknende, men jeg skal holde meg for god til det.

Lenke til kommentar
Bedre å kaste snøballer og egg enn å støtte barnedrap, utsulting og innesperring av en hel befolkning.

Det er bedre å droppe voldsbruk mot andre selv om man ikke er enig med andres politiske ståsted. Går man så langt demonstrer man at man er en komplett idiot. Man kan fint markere at man tar avstand fra ting uten å benytte seg av vold og kriminalitet.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

For en latterlig påstand. Selv om vi støtter Israel betyr det ikke at vi støtter noe av det du beskriver. Jeg kunne snudd alt på flisa og begynt og kakle om hvordan du støtter terrorisme og liknende, men jeg skal holde meg for god til det.

Støtter du Israels nedslakting av palestinere så støtter du i praksis at små barn blir revet i filler av israelske raketter, blåst til himmels i hjemmene sine, utsultet, trakassert og sperret inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...