levlex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det skal mer til enn høy pris for å stanse Sony Ericssons nye kamerahåp. Les mer Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fin test Gleder meg som en unge til denne ramler ned i postkassa Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ahh. Er kjempefornøyd med min C905! Helt perfekt. Kunne ikke fått så mye bedre på testen heller;) Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har en formening om IP-telefoni vil fungere på denne? F.eks Phonzo. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 en 6'er?!?!?!? Greit, telefonen er bra. Men jeg er ikke helt med på toppkarakter når den har de (få) manglene den har. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Syntes det var en fin test.. Utrolig fin telefon.. Koble den til ps3 og vise bilder, kult Jeg bruker kameraet så og si aldri.. Men allikavel syntes jeg denne var litt interessant.. Er det 3.5jack utgang? Endret 30. oktober 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Enig med JKJK. Og jeg synes ikke bildene var noe særlig bra heller. Men nå er det Hellstrøm Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Syntes det var en fin test.. Utrolig fin telefon.. Koble den til ps3 og vise bilder, kult Jeg bruker kameraet så og si aldri.. Men allikavel syntes jeg denne var litt interessant.. Er det 3.5jack utgang? Nei. Men det er bedre å kjøpe noen ordentlige gode bluetooth ørepropper! Så slipper man mye ledninger og tull. Endret 30. oktober 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Flott tlf, men videofunksjonen burde vært bedre! Ellers har den så og si alt! Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 knallbra at den har GPS og Wlan også. Slik at den er verdt pengene. Sammenlignet med Nokia N82 syntes jeg personlig den ligger et hakk under på kvalitet på bildene. Men det er meg igjen da. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Overraskende godt kamera på denne. Synd at SE fortsatt bruker spesialport for data og lyd Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I prisguiden står det at Netcom vil selge denne telefonen med abonnement til 2200 kroner. Neste på listen er Best-Buy (3149,-). Er dette realistiske priser? Altså, kan jeg forvente å kjøpe denne telefonen til en slik pris om en til to uker? Lenke til kommentar
Piggen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 N82 har ikke like bra kamera? Hva er dette basert på er de testet mot hverandre? Eller er det som vanlig at den med mest megapiksler er best??? Hvorfor ikke kjøpe N85 isteden til en atskillig bedre pris? Og sikkert like bra kamera, ikke mål i megapiksler men i kvaliteten på bildene. Nei SE er på vei utfor stupet, gleder meg til den dagen de bare heter SONY Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 At den ikke får minus for mangel på 3.5mm minijack virker rart hoss meg Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Som sagt, knall fin mobil.. Tror denne kommer til og bli en kjempe suksess for SE.. Syntes ikke den var så illa dyr egentlig.. Endret 31. oktober 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Må si meg veldig fornøyd med telefonen. Fikk den i posten igår, men var en defekt tast på den så stakk til nærmeste elkjøp og fikk den byttet i en ny. Lurer litt på om nummertastene skal ha så lite fjæring og trykkrespons som mine har. Noen som har samme inntrykket? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) N82 har ikke like bra kamera? Hva er dette basert på er de testet mot hverandre? Eller er det som vanlig at den med mest megapiksler er best??? Hvorfor ikke kjøpe N85 isteden til en atskillig bedre pris? Og sikkert like bra kamera, ikke mål i megapiksler men i kvaliteten på bildene. Nei SE er på vei utfor stupet, gleder meg til den dagen de bare heter SONY Helt enig. Blitz-bildene i testen ser faretruende like ut som blitz-bildene til K850i, og de var et sorgens kapittel. Uten å ha testet C905 vil jeg nesten anta at bildene blir minst like gode med N82, om ikke bedre. Optikken og lysømfintligheten har mest å si. Noen som vet f-målene på denne? N82 har 2.8. C702 f.eks har 3.2. Har også lest noe om at kameraet ikke er fanger godt opp bevegelser på motivene ved standardinstillinger. Men kan seff være annerledes i praktisk bruk... Endret 31. oktober 2008 av martyman1 Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det skal mer til enn høy pris for å stanse Sony Ericssons nye kamerahåp. Les mer Hvordan fungerer skyvefunksjonen? Noe slark? Hvordan er tastene, spesielt de øverste talltastene? Hvordan fungerer de andre tastene? Savner mer om dette i testen, da det kan være en kilde til daglig irritasjon evnt. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 At den ikke får minus for mangel på 3.5mm minijack virker rart hoss meg Jeg er uenig, klarer meg fint med fastport. Dessuten betyr 3.5mm jack flere innganger i telefonen som regel. Lenke til kommentar
poe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 N82 har ikke like bra kamera? Hva er dette basert på er de testet mot hverandre? Eller er det som vanlig at den med mest megapiksler er best??? Hvorfor ikke kjøpe N85 isteden til en atskillig bedre pris? Og sikkert like bra kamera, ikke mål i megapiksler men i kvaliteten på bildene. Nei SE er på vei utfor stupet, gleder meg til den dagen de bare heter SONY Helt enig. Blitz-bildene i testen ser faretruende like ut som blitz-bildene til K850i, og de var et sorgens kapittel. Uten å ha testet C905 vil jeg nesten anta at bildene blir minst like gode med N82, om ikke bedre. Optikken og lysømfintligheten har mest å si. Noen som vet f-målene på denne? N82 har 2.8. C702 f.eks har 3.2. Har også lest noe om at kameraet ikke er fanger godt opp bevegelser på motivene ved standardinstillinger. Men kan seff være annerledes i praktisk bruk... Vel må nok skuffe dere Nokiafans, men det finnes mengder av sammenligninger av denne og N82 der denne rett og slett gruser N82 på bildekvalitet, både i mye og lite lys. Ellers så ser jeg at amobil hele tiden refererer til Nokia når de skal beskrive denne telefonen. Hvorfor det mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg