Explorer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei. Har en NEC/Optiarc ND-7200S DVD-brenner i maskinen min. Denne har vært brukt minimalt, stortsett for å innstallere ett spill i ny og ne. Begynte for en tid tilbake å tulle med noen plater. Første jeg mistenkte var hakk, men da det samme skjedde med en helt ny musikk-CD jeg drev å rippet så ble jeg mistenksom. CD'en fikk jeg aldri til og måtte tilslutt bruke laptopen for å få rippet platen. Siden har det skjedd fra tid til annen med noen få spill og DVD-filmer. Idag ble det derimot et stort problem av det da jeg kom hjem med Red Alert 3 og Fallout 3, og skulle kose meg med litt spilling. Setter først inn RA3, lukker luken også begynner spilleren å lage lyd. Lyden høres ut som den prøver å få laseren i rett posisjon, men greier ikke å få den på plass. Windows ser ikke noen plate i stasjonen. Blir noe irritert og går over på Fallout 3, hvor akkurat det samme skjer. Begge platene er helt nye, og ikke tegn til riper eller noe slikt. Innstallerte Farcry 2 for et par dager siden og det gikk fint, og når jeg nå setter FC2 platen i spilleren så leser den platen slik at jeg får startet spillet. Har også lagt inn siste firmware uten at det hjalp noe. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tipper spilleren er gåen. Kontakt stedet der du kjøpte den for å få fikset den, eller kjøp ny. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tipper spilleren er gåen. Kontakt stedet der du kjøpte den for å få fikset den, eller kjøp ny. Det jeg var redd for ja, så mye for den spillehelgen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå