andersdb Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg lurte på om det er noen sted man kan laste ned gamle amigaspill, fikk plutselig jævlig lyst til å spille det james bond spillet, det var jo genialt!!! Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Her finner du mye: http://www.back2roots.org/Games/ Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Og skulle du være på jake etter mer, så sitter jeg på 700 MB eller no, så kan sikkert hjelpe deg med noen Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Spy who loved me? Det var ganske kult det spillet ja.. husker det. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Si fra hvis du finner en som det går ann å komme forbi 3. (ubåt) brettet på da.. for min versjon klikker etter 30 sekunders ubåt kjøring og jeg er så SINT p.g.a det! diggbart spill da.. bare litt plag att man må kjøre gjennom andre brett et par ganger for å få råd til å kjøpe ubåt ting og raketter til å ha ihjel det helikopteret flere games enn bttr.com www.planetemu.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå