Mephistopheles Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er i gang med planlegginga av mi videre utdanning. Har tråla nettbaserte studier, og vart slegen av at dei nyttar begrepet "fagskule", om sine lederkurs osv. Kva sit ein igjen med etter eit slikt kurs? Eit papir på endt utdanning, og ein karakter utan verdi? Eller fins det dekning for å kalla det fagskule? Eksempel 1. Eksempel 2. Lenke til kommentar
1503 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er vel NOKUT som avgjør om noe kan kalles en fagskoleutdanning eller ikke? Så om NOKUT har godkjent skolene, skal de være ok. Hva arbeidsgivere tenker om utdanningene er imidlertid en annen sak. Jeg tror ikke NKI og Imente er de første skolene man bør velge om man er superambisiøs i alle fall. Et bedre (og billigere) alternativ kan være å ta nettstudier ved en høgskole. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Et bedre (og billigere) alternativ kan være å ta nettstudier ved en høgskole. Takk for tipset. Eg har leita eindel etter teknisk teikning, men finn ingenting ved høgskulane som er nettbasert. Er det eg som er elendig til å leite, eller er dette ei lite interessant linje for skulane å tilby via nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå