kapteinkrykke Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Bildetittelen er kanskje litt misvisende og forbundet med død, men det får være. Her henspiller den til at jeg tok dette bildet i sol og pent høstvær tirsdag morgen, i stor kontrast til 10 cm nysnø på onsdag.. Våget meg ut på longboardet med kameraet i lanken og prøvde å fange litt fartsfølelse. Fikset mildt på i ps. tatt med eos400d + 18-55 is lukker: 1/125s blender 7,1 brenvidde 18 hva tycks? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, tittelen var temmelig malplassert. Men bildet er bedre enn tittelen for å si det slik. Det er tatt fra en fin vinkel, og jeg synes du har klart å fange den fartsfølelsen du var ute etter. Det kan diskuteres hvor spennende omgivelsene er, men selve veien fungerer bra. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jævla bra bilde, om jeg får sagt det slik. Men enig i at tittelen var malplassert. Lenke til kommentar
akle Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Stilig bildet. Liker vinkelen. Fine farger, de grønne hjul'a gjorde seg godt:) Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jep enig, i tittelen ja Angående omgivelsene så tenkte jeg at når jeg først skulle våge å kjøre med kameraet (ikke spesielt dyktig på longboard) var det greit å kjøre på fin nylagt asfalt, ikke sette utfor noen stupbratte bakker! Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Likte fartsfølelsen, og de grønne hjulene (som andre her). Syns kanskje at det ble litt mye rot. Hadde tatt seg bedre ut med bare trær osv. der det er hus, men skjønner jo at det egentlig ikke lar seg gjøre når det er en asfaltert vei det kjøres på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ser at Mimir synes det blir litt rotete. Ved å croppe litt på høyre side; så synes jeg bildet ble mye bedre; uten at det går utover hovedmotivet. Tom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Støtter cropp på høyre side. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det du som kjører og tar bilde samtidig? :O Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Veldig stilig bilde og god ide, perspektivet gir oss et usedvanlig motiv med fartfølelse. Men jeg syns horisonten er litt småskjev; den heller mot venstre. Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har croppet litt på høyresiden, rettet det opp litt, samt fjernet erstattet det blå skiltet og huset bak med et tre. Har det blitt noe bedre? Prøvde først bare å croppe på høyresiden men da ble det enda tydeligere at bildet heller litt mot venstre, men det gjør kanskje ikke så mye på et bilde som det her? Kurt Grusom: Tok det mens jeg kjørte, så ble til at bildene ble tatt i blinde, så måtte bare prøve meg fram:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det ble mye bedre. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå