sneipen92 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I går skulle jeg ta toget til Oslo, og satte meg på den nærmeste vogna som viste seg å være en ubetjent vogn. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle skifte vogn. Men på veggen sto det: KUN GYLDIG BILLETT. Og jeg hadde jo kjøpt et kupong kort på stasjonen 5 min før, og jeg regna med at det var gyldig så det holdt. Men jeg var så dum at jeg oppga et falsk navn og adresse, først. Har jeg nå ingen sjanse til å få igjen pengene min:P? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei det sier vel seg selv, er vel bare din egen skyld at du fikk denne boten? Antar ikke at det var en ta eller stikk bot. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Om du ikke hadde gitt falskt navn hadde du hatt en sjanse i det minste. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Om du ikke hadde stemplet korrekt antall stempler for din reise/antall soner får du ikke refundert noe. Lenge siden jeg har reist med tog, men før skulle konduktøren gjøre dette, så da kunne man ikke sitte i ubetjent vogn. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I går skulle jeg ta toget til Oslo, og satte meg på den nærmeste vogna som viste seg å være en ubetjent vogn. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle skifte vogn. Men på veggen sto det: KUN GYLDIG BILLETT. Og jeg hadde jo kjøpt et kupong kort på stasjonen 5 min før, og jeg regna med at det var gyldig så det holdt. Men jeg var så dum at jeg oppga et falsk navn og adresse, først. Har jeg nå ingen sjanse til å få igjen pengene min:P? Seriøst, du trodde ikke at det skulle komme noen inn på "ubetjent" og stemple kupongkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå