Vizio Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Heisann Noen som vet hvor jeg kan få tak i en Annual report fra Sterling? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Var de børsnotert noe sted? Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Skulle da tro det. Er ikke sikker men mulig de var i Island i og med at de ble kjøpt opp av noen islendere for noen år siden? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det var noe sånt jeg tenkte. Hvis de ikke var børsnotert finner du ikke nødvendigvis annual report, men du kan sikkert klare å finne noen regnskapstall. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sterling var som kjent eid 100% av en enkelt aksjonær, og da var de naturligvis ikke børsnoterte. Det var dermed ikke påkrevd av dem å utgi en rapport. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ingen tall fra regnskapet som er tilgjengelig heller? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 som kjent Burde jeg visst det, vel ja.. Det står noe som kan ligne på regnskapstall i pressemeldingen som ligger på sterling.no, det var hvertfall noen tall der. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 som kjent Burde jeg visst det, vel ja.. Det står noe som kan ligne på regnskapstall i pressemeldingen som ligger på sterling.no, det var hvertfall noen tall der. Hehe det var kanskje ikke viden kjent. Næringslivspressen hadde ihvertfall litt omtale av den ene islendingen som eide selskapet og som plutselig ikke var så rik lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå