Kani Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Må ha nytt hovedkort da det jeg nettopp har kjøpt er helt fjøs. Saken er at jeg har prosessor, skjermkort, ram osv som passer til dette kortet. Kan dere anbefale et asus eller et hovedkort som VIRKER hvor jeg kan bruke det jeg har fra før? Altså et som er lik MSI sitt. Det er dette jeg har nå og som ikke virker. Ikke noe som er så veldig dyrt da. Endret 30. oktober 2008 av Kani Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Enkelt, men nå skal jeg sende deg bra mange hakk oppover kvalitetsstigen også: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=352394 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354535 Alternativt har du Biostar sitt I45 som er knallsaker (Har ett selv) Lenke til kommentar
Kani Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk.. men de var litt dyre. Må ha én IDE-tilkobling også på kortet til dvd-brennern. Er det ikke noen billigere alternativ som bruker samme ram osv som det jeg har? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Joda, det finnes billigere, men litt lavere kvalitet og mer kranglete. Rundt 1000 spenn er normalt for HK i disse tider, spesielt etter at dollar kursen har gått opp. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ok. Er det IDE-tilkobling på de du har anbefalt? Må ha det slik at jeg kan bruke dvd-brennern Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jo, du ser den om du titter på bildene, den er en del tykkere enn Floppy'n. Ellers så har du bare 1x IDE port og rutte med da, så maks 2 enheter kan kobles til der. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Den er god! Takk for hjelpen, 007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå