haswonit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan får man dette til? Resultatet skal bli noe ala dette her: Regner med det går i windows movie maker? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du lager bare et bilde med teksten du skal ha og legger det til i windows moviemaker ,hvis du ikke har noen andre programmer, og endrer på hvor lenge bildet skal vises. Det er en funksjon som gjør at du kan lage teksten inne i programmet (WMM), som gjør alt myen enklere. Men da vet jeg ikke om du kan få noen spesielle bakgrunner eller noe slikt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Du lager bare et bilde med teksten du skal ha og legger det til i windows moviemaker ,hvis du ikke har noen andre programmer, og endrer på hvor lenge bildet skal vises. Det er en funksjon som gjør at du kan lage teksten inne i programmet (WMM), som gjør alt myen enklere. Men da vet jeg ikke om du kan få noen spesielle bakgrunner eller noe slikt. Kan du forklare det? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Du lager bare et bilde med teksten du skal ha og legger det til i windows moviemaker ,hvis du ikke har noen andre programmer, og endrer på hvor lenge bildet skal vises. Det er en funksjon som gjør at du kan lage teksten inne i programmet (WMM), som gjør alt myen enklere. Men da vet jeg ikke om du kan få noen spesielle bakgrunner eller noe slikt. Kan du forklare det? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I Movie Maker klikker du på Tools -> Titles and Credits... Så følger du bare instruksene der og prøver deg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå