ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg mener det burde blitt avholdt et NM . Kriteriene er at du spiser det som er på menyen ( se lenger ned ) NM i størst innvoller går over 7 dager. det er ikke lov å gå på do for å drite. bare tømme urinblæra Den som driter seg ut først er ute , så enkelt er det Menyen skal bestå av Stor Frokost : 8 Brødskiver med valgfritt pålegg 5 store økologiske egg med 200 gram bacon 3 glass melk 3 glass juice Stor Lunch ; 2 Store Baguetter med valgfritt pålegg 3 glass melk 3 glass juice Stor Middag: 5 store koteletter 2 Poteter 2 Gulrøtter 1 boks ferdiglaget Bernaise valgfri drikke Kveldsmat : (samme som frokost ) 8 Brødskiver med valgfritt pålegg 5 store økologiske egg med 200 gram bacon 3 glass melk 3 glass juice Premien er jeg ikke helt sikker på enda . men 50.000 + en nytt do er ikke å se bort fra Fks slike som er så populære i Japan med kontrollpanel å vaskestråle Deltagere vil bli holdt under konstant oppsikt . det er ikke lov å fjuske , eller ha noen slags form for tømmesystem skjult under klær. Endret 30. oktober 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, forstoppelse er en fin ting. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Det vil selvfølgelig være leger tilstede som heltiden kontrollerer deltagere Viser det seg at de ikke takler mer eller at innvollene er på randen til å sprekke så blir de diskvalifisert Burde kansje slenge med 1 års forbruk av Toilax i premiepotten også Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det vil selvfølgelig være leger tilstede som heltiden kontrollerer deltagere Viser det seg at de ikke takler mer eller at innvollene er på randen til å sprekke så blir de diskvalifisert Burde kansje slenge med 1 års forbruk av Toilax i premiepotten også :!: Lite å gjøre på om dagene? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Problemet er jo at man kan dø av dette :/ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg ser ikke på det som et hovedproblem . folk har spisekonkuranser , drikkekonkuranser and so on. i dag kan man dø av alt . skal du delta så burde kansje tarmene trenes opp til å holde på enorme mengder avføring, slik som de gjør i spisekonkuranser. der de trener opp magesekken Tarmene er elastiske å kan holde på mengder avføring før de sprekker Mirann : Neida Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Slike tulle oppfordring trenger vi ikke. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja for den som skjelden takler å trekke litt på smilebåndet er det sikkert tull. Go back to your fucking boring cave then! Men jeg tror det vil bli god stemning på selve konkuransen . Blir artig å se hvem som må gi seg først Hvem som har skills i å slippe lydløse stinkbomber and so on Jeg håper flere vil komme med forslag til forbedringer . evt folk som vil delta Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Problemet ditt, IKO, er at du ikke bruker hjernen din. Ta lærepenge av denne tragedien: http://www.msnbc.msn.com/id/16614865/ Jeg har rapportert tråden til en moderator. Endret 30. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jævla idiotisk er ikke det da? Så forferdelig seriøst folk skal ta alt . Her prøver jeg å spre litt glede . så klikker folk vinkel pga av at noen døde nede i Italia av overspising eller i Kenya. Up yours . Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Helsfarligeopplegg er ikke noe vits i å oppfordre folk til å gjøre, det er som sagt helsefarlig. denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg