The StigMeister Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lite spørsmål! Har fått flasha 360`n samt fått tak i Gears of War 2 idag! Må jeg lage en ny profil som jeg bare bruker offline. Eller kan jeg bruke den vanlige profilen, bare at jeg tar ut den trådløse adapteren, slik at jeg ikke er online!?? Isåfall, hva skjer når jeg går online selv om jeg ikke spiller gow2? det står jo at jeg har spillt spillet. hm Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mange tror det hjelper å koble 360en fra nett når du skal spille spill du har lastet ned, men beklager, 360en husker hva du har spillt tidligere og sender informasjonen "hjem" neste gang du er tilkoblet XBL. Beste måten å unngå å bli bannet fra XBL på? Spill lovlige kjøpte spill. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå har jeg laget meg en profil som IKKE er koblet opp til Live! Så da burde det jo gå greit, siden den ikke kan sende noe informasjon i det hele tatt!? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det hjelper heller ikke, informasjonen om spillte spill lagres ikke på harddisk / minnekort, men internt i 360en og sendes altså inn neste gang du er på XBL. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Det hjelper heller ikke, informasjonen om spillte spill lagres ikke på harddisk / minnekort, men internt i 360en og sendes altså inn neste gang du er på XBL. Har hørt noe helt annet.. Hvor har du hørt dette ifra da? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har spilt gow 2 live nå i flere dager og har kompiser som har spilt det i over 1 uke, tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig:P Ikke skjedd noen ting og har heller ikke hørt om noen som har blitt bannet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ingen som blir bannet "på dagen". MS pleier å ha det som kalles "banwaves" like før en ny oppdatering. Siden NXE (Det nye XBox dashboardet) blir lansert 19. november så regner jeg med det blir bannet endel brukere i ukene som kommer. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror det er mest sjangse for å bli bannet hvis man går online i et brent spill som ikke er lansert enda! man blir jo ikke bannet hvis man spiller et brent spill etter at det har kommet ut i butikkene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tror det er mest sjangse for å bli bannet hvis man går online i et brent spill som ikke er lansert enda! man blir jo ikke bannet hvis man spiller et brent spill etter at det har kommet ut i butikkene? Jo desverre. Har ingenting med lanseringsdato å gjøre. Det er heller ingen som vet helt sikker hva som gjør at xbox oppdager at du har flashet den. Det er det kun Microsoft som gjør. Men etter hva folk har rapportert minsker sjangsen drastisk om du ikke spiller brente spill på nettet. Men om konsollen er koblet til nettet eller ikke spiller ingen rolle. Endret 30. oktober 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det et spill du liker å spille online, så kjøper du det! Men hvis jeg spiller singelplayern på gow2 nå, og er koblet på xbox live.. Hva er sjangsene? Nå spør jeg egentlig bare de som har flashet xboxen, og som vet hva det er snakk om Og blir gamertagen bannet, eller selve xboxen? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så det er helt greit å prate on hvordan man skal unngå å bli tatt med piratkopier på Live på dette forumet? Greit at piratkopiering er utbredt på 360 men får vel være litt grenser? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det et spill du liker å spille online, så kjøper du det! Men hvis jeg spiller singelplayern på gow2 nå, og er koblet på xbox live.. Hva er sjangsene? Umulig å si. Kan være du blir banna, hvem vet... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hadde hvertfall ikke flasha Xboxen min noen uker før det kommer en gigantisk dashboard update med masse nye features. Man skulle jo tro at det er en prioritet for Microsoft å banne folk som piratkopierer, ligger garantert noen nye triks sammen med dashboard updaten. Har man god nok økonomi til at man risker at Xboxen blir låst av Microsoft, har man god nok råd til å kjøpe spillene man vil spille synes nå jeg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Ikke noe å bekymre seg for, spill live til krampa tar deg, så lenge spillet er "stealth" patchet.... sjangsen for å bli tatt er minimal Endret 31. oktober 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke noe å bekymre seg for, spill live til krampa tar deg, så lenge spillet er "stealth" patchet.... sjangsen for å bli tatt er minimal Spillet et stealth patchet Syns det er mye att og fram her nå! hmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke noe å bekymre seg for, spill live til krampa tar deg, så lenge spillet er "stealth" patchet.... sjangsen for å bli tatt er minimal Spillet et stealth patchet Syns det er mye att og fram her nå! hmm Det er egentlig ikke så veldig mye att og frem. Hvis både firmwaren er siste versjon _og_ spillet er patchet riktig, har du minsket sjangsene for å bli tatt så mye som mulig. Det betyr ikke at det er umulig å bli tatt, for den muligheten er der uansett (og enda større for hver gang ms kommer med en dashboard update ) Virker som du er veldig nervøs for at den konsollen du har brukt alle ukepengene de siste to åra på, plutselig skal bli ubrukelig for det ene spillet du kjøpte. Det skulle du desverre ha tenkt på før du flashet. ha! Måtte de røde ringene ta deg, din kjipe pirat Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Og blir gamertagen bannet, eller selve xboxen? Gamertagen blir ikke bannet, det er Xboxen som blir bannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå