Gå til innhold

fortsatt xp 2100+ tb-b AUIHB på databutikken?


Josten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(var endel av en retur)

 

Hva mener du med det. Du mener vel ikke at du var heldig som fikk en fordi en fyr som hadde kjøpt en for en stund siden, sendte sin prosessor i retur til Databutikken, og at nå har de bare tb-a?

 

Holder på å få hjertestans *pust pes*

 

forresten håper jeg at dette ikke er en dårlig 1. april spøk. I såfall er den for ondskapsfull!

Lenke til kommentar
(var endel av en retur)

 

Hva mener du med det. Du mener vel ikke at du var heldig som fikk en fordi en fyr som hadde kjøpt en for en stund siden, sendte sin prosessor i retur til Databutikken, og at nå har de bare tb-a?

 

Holder på å få hjertestans *pust pes*

 

forresten håper jeg at dette ikke er en dårlig 1. april spøk. I såfall er den for ondskapsfull!

 

Hehe....det tviler jeg på! Håper jeg :oops:

Jaja...er for seint å gjøre noe med det nå! Jeg venter i spenning å ser! :yes:

Lenke til kommentar
Den ble vel pakka på torsdag (var endel av en retur), og kom idag. Den kjørte forresten 2,2Ghz@stock volt!!

 

Bare 2,2? Synes ikke at det var noe spess egentlig. Sitter selv på en XP2000+ RIRGA på et Asus A7N8X. Denne har jeg lett overklokket til 2,0GHz. 2,083GHz er smertegrensen for default volt.

Lenke til kommentar
Den ble vel pakka på torsdag (var endel av en retur), og kom idag. Den kjørte forresten 2,2Ghz@stock volt!!

 

Bare 2,2? Synes ikke at det var noe spess egentlig. Sitter selv på en XP2000+ RIRGA på et Asus A7N8X. Denne har jeg lett overklokket til 2,0GHz. 2,083GHz er smertegrensen for default volt.

Såå... 2,2ghz uten å forandre på volten er ikke bra? Hmm, jaja, jeg er ihvertfall kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
(var endel av en retur)

 

Hva mener du med det. Du mener vel ikke at du var heldig som fikk en fordi en fyr som hadde kjøpt en for en stund siden, sendte sin prosessor i retur til Databutikken, og at nå har de bare tb-a?

 

Holder på å få hjertestans *pust pes*

 

forresten håper jeg at dette ikke er en dårlig 1. april spøk. I såfall er den for ondskapsfull!

Nesten, jeg hadde en XP2200+ som av en eller merkelig grunn ( :lol: ) sluttet å fungere, derfor ba jeg om å få en XP2100+ isteden. Så det er ingen flere XP2100+TbredA på lager hos dem, om de da ikke har fått inn en ny forsyning..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...