Josten Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vet noen om de fortsatt har AMD XP 2100+ tb-b AUIHB på databutikken? Den gamle er ødelagt (ble bare 3,5 mnd. ) og har lyst til å få tak i en ordentlig klokkbar en . På waterheads skal det visstnok ta sinnsykt lang tid..... Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har også VELDIG lyst å bytte palo`en min i den! Ingen som vet? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Trenger å vite jeg å, har Tbread-A Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Fikk min XP2100+ fra Databutikken.com idag, det var en AIUHB 0306! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Der var den bestillt! Hva mer står det på cpuen din Flop|s? Noe alla dette: AXDA2100DUT3C 9397647280017 AIUHB 0301 SP1W M C 1999 AMD Spesiellt interessert i det som er markert rød! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Joda, det stod 28! Hva har de sifferene egentlig å si? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Joda, det stod 28! Hva har de sifferene egentlig å si? Det betyr at det er en nedgradert xp2800, og at den i teorien skal være god for xp2800 hastighet! Står mye nyttig info.... ---> her! Håper jeg også får en sånn...når var det du bestillte? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Den ble vel pakka på torsdag (var endel av en retur), og kom idag. Den kjørte forresten 2,2Ghz@stock volt!! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er det den du har i signaturen din nå? Hvilke innstillinger? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jada, den i sig. Jeg kjører nå akuratt på 163 x 15, tror jeg. Jeg skal prøve å se om jeg kan øke fsb litt mer utover kvelden.. Om jeg setter opp vcore litt mer, 1,875 nå, så kanskje det blir litt mere fres Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Gleder meg til jeg får min i posten, mangler bare litt OC-vennlig minne nå så begynner det å komme seg! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Takk . Akkurat det svaret jeg håpet på. Har bestilt den nå. Dessverre går minnet mitt bare til 166mhz, men uten lukket multiplier kan den dras mer . Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 I så fall så er min XP1700+ Tbred B en nedgradert XP2500+ .. Heia sier jeg da.. eh.. barton? hva er det? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 (var endel av en retur) Hva mener du med det. Du mener vel ikke at du var heldig som fikk en fordi en fyr som hadde kjøpt en for en stund siden, sendte sin prosessor i retur til Databutikken, og at nå har de bare tb-a? Holder på å få hjertestans *pust pes* forresten håper jeg at dette ikke er en dårlig 1. april spøk. I såfall er den for ondskapsfull! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 (var endel av en retur) Hva mener du med det. Du mener vel ikke at du var heldig som fikk en fordi en fyr som hadde kjøpt en for en stund siden, sendte sin prosessor i retur til Databutikken, og at nå har de bare tb-a? Holder på å få hjertestans *pust pes* forresten håper jeg at dette ikke er en dårlig 1. april spøk. I såfall er den for ondskapsfull! Hehe....det tviler jeg på! Håper jeg :oops: Jaja...er for seint å gjøre noe med det nå! Jeg venter i spenning å ser! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Den ble vel pakka på torsdag (var endel av en retur), og kom idag. Den kjørte forresten 2,2Ghz@stock volt!! Bare 2,2? Synes ikke at det var noe spess egentlig. Sitter selv på en XP2000+ RIRGA på et Asus A7N8X. Denne har jeg lett overklokket til 2,0GHz. 2,083GHz er smertegrensen for default volt. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Den ble vel pakka på torsdag (var endel av en retur), og kom idag. Den kjørte forresten 2,2Ghz@stock volt!! Bare 2,2? Synes ikke at det var noe spess egentlig. Sitter selv på en XP2000+ RIRGA på et Asus A7N8X. Denne har jeg lett overklokket til 2,0GHz. 2,083GHz er smertegrensen for default volt. Såå... 2,2ghz uten å forandre på volten er ikke bra? Hmm, jaja, jeg er ihvertfall kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 (var endel av en retur) Hva mener du med det. Du mener vel ikke at du var heldig som fikk en fordi en fyr som hadde kjøpt en for en stund siden, sendte sin prosessor i retur til Databutikken, og at nå har de bare tb-a? Holder på å få hjertestans *pust pes* forresten håper jeg at dette ikke er en dårlig 1. april spøk. I såfall er den for ondskapsfull! Nesten, jeg hadde en XP2200+ som av en eller merkelig grunn ( ) sluttet å fungere, derfor ba jeg om å få en XP2100+ isteden. Så det er ingen flere XP2100+TbredA på lager hos dem, om de da ikke har fått inn en ny forsyning.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 AH. Begynner å glede meg. Håper håper........... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fytti grisen så kipt hvis dere ender opp med en low end a da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå