Gå til innhold

Left4Dead, noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

4 kapittler 5 baner på hvert, altså 20 baner.

Skal visstnok være rundt 10 timers spilletid, om ikke mer på de mest vanskelige gradene.

Med andre ord samme feil som RE: Outbreak igjen... :( Jaja, har nok av andre spill. ;)

De kan ikke sammenlignes en gang. L4D kan du spille over og over igjen uten at noen av rundene er like. Og det er bedre jo flere venner du spiller i lag med. Årets spill uten tvil fra min side!

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

thecrow77 du har ikke skjønt spillet dersom du klager på "størrelsen". Det er 20 baner og dette er ment først og fremst for å spilles online. De fleste andre FPS online som Battlefield 2, Team Fortress 2, Call of Duty 4, Counter-Strike osv. kommer ikke med flere baner i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Da var dette innkjøpt og opplevelsen var varierende, alt fra tullinger (trodde jeg skulle slippe unna) til normale, greie folk.

Årets spill? Definitivt ikke, Fallout 3 vinner nok den :whistle: .

Fengende? Åjaaa.

Er det ikke noen offisiell gamer.no-gruppe på steamnettverket hvor en kan finne brukbare folk til å spille med, og på norsk?

Lenke til kommentar
lurte på en ting

om jeg f.eks måtte formatere harddisken med steam pluss spill jeg har kjøpt via steam må jeg da kjøpe på nytt da?? :dontgetit:

vurderer og kjøpe spillet der.

Spill som blir kjøpt over steam kan lastes ned igjen om du noen gang må formatere.

Ellers så syns jeg L4D var et veldig bra spill. :D

Endret av Tha man
Lenke til kommentar
lurte på en ting

om jeg f.eks måtte formatere harddisken med steam pluss spill jeg har kjøpt via steam må jeg da kjøpe på nytt da?? :dontgetit:

vurderer og kjøpe spillet der.

Spill som blir kjøpt over steam kan lastes ned igjen om du noen gang må formatere.

Ellers så syns jeg L4D var et veldig bra spill. :D

ok det var bra.liker best og ha en fysisk kopi av spillet.

men det er jo usolgt de fleste steder og jeg har lyst på spillet nå. :new_woot:

prøvde demoen.den var faen så rå. :D

Lenke til kommentar

Syns å kjøpe spill på steam fungerer utmerket. Billigere og når man velger å kjøpe spillet en stund før det kommer ut (pre-purchase) så får man spillet enda billigere.

Left 4 Dead er vanvittig morsomt! Kan lett kjempe om å bli årets spill, ihvertfall i coop kategorien.

Var en gjeng som spilte No Mercy kampanjen igår, helt wild når vi var på taket til sykehuset i slutten. Skikkelig intenst når hordene av zombier kommer mot deg og folk blir revet bort av en smoker. Rop om hjelp og hoying i mikrofonen gjør at man må febrilsk bryte seg ut av den omringende horden for å få skutt den fæle tungemannen. Noen andre kaster pipebomb for å distrahere zombiene slik at vi får kameraten vår opp på bena igjen.

Et spill som virkelig anbefales og spille med 3 andre og seff er det kjekkest når folk tar i bruk mikrofonen.

Enda en ting, spillet skal spilles på pc! yo!

Lenke til kommentar
Et spill som virkelig anbefales og spille med 3 andre og seff er det kjekkest når folk tar i bruk mikrofonen.

Enda en ting, spillet skal spilles på pc! yo!

Det er jeg 100% enig i, man SKAL ikke spille et FPS spill på konsoll, det blir bare helt feil!

Spill SKAL ikke noe som helst, det er opp til hver enkelt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...