Gå til innhold

Left4Dead, noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4D er bare awesomesauz. Kjøpte det idag og har spilt igjennom demoen flere ganger. "AI Director" saken er helt knall, altså at ting ikke er likt når man spiller samme plassen om igjen. Skikkelig intenst når man hører "HERE THEY COME!!" så bare buser det på med zombier overalt.

Et super dupert coop spill :D

Syns introen er skikkelig fet også.

"we made it! I cant belive we made it!"

"we just crossed the street...."

Lenke til kommentar

Nå har jeg også fått spilt igjennom demoen, og må konstatere med at Valve kanskje er de beste spillutviklerene noen sinne.

Hvordan de klarer å gjøre så mye ut av Source-motoren er sykt - gameplayet er fantastisk, animasjonene, AI-Directoren som Skinnhesten nevner, karakterene, alt. Fikk skikkelig frysninger første gang en av lagkammeratene ba meg slå av lommelykten og vi kunne høre en svak gråting fra andre siden av rommet.. :ph34r:

Gleder meg villt til release, har savnet et skikkelig coop-spill!

Lenke til kommentar
Men en ting som er sært, er hvor lite dette spillet er diskutert her, er jo årets spill for faen! :)

Vel, kan ha noe med at folk heller retter øynene sine mot oppfølgerne til veletablerte titler, slik som Fallout 3, Gears of War 2 og Far Cry 2 om dagen?

Personlig har jeg ventet på dette spillet så alt for lenge, har enda ikke gått helt opp for meg at det endelig kommer.

Lenke til kommentar

Når kommer demoen for de som ikke har forhåndsbestilt spillet? Har gledet meg til dette i over et år, men har lyst til å prøve demoen først.

edit: Glem det, står jo 11. flere steder i tråden her :)

Endret av erikb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...