Gå til innhold

Left4Dead, noen som gleder seg?


Anbefalte innlegg

Minner mistenkelig mye om Resident Evil: Outbreak, men det er jo en bra ting. Er ikke spesielt interessert i dritt Valve lager pga Steam, men vi får se...

 

Liker du ikke Steam? Er jo en av de få tingene som holder PC Gaming i live disse dager. Det pluss at Valve alltid leverer kvalitet var grunn nok for meg til å anse spillet som kjøpt når jeg hørte om det.

 

Steam er jo genialt, særlig for oss som har sterk kroneverdi i forhold til dollar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke spesielt interessert i dritt Valve lager pga Steam, men vi får se...

 

 

Er ikke så veldig interessert i dritt jeg heller, men så er ikke valve kjent for å lage møkk heller da. Uansett, jeg skjønner ikke helt hva du har i mot steam. Steam er muligens det eneste stedet jeg kommer til å kjøpe spill fremover, med noen unntak. Så får EA og resten av dritten seile sin egen sjø ...

Lenke til kommentar

Har gledet meg noen år nå. Er ikke lenge igjen. Blir definitivt å kjøpe det over Steam. Nå går vi virkelig fra en langvarig (og ufortjent) tørketid innenfor COOP-feltet, til en COOP-oase, med både Left 4 Dead, Saints Row 2 og CoD 5, alle med mulighet for samarbeid. Gleder meg som pesten gledet seg til å ta liv en gang i tiden.

 

PS: De som sier at Steam er elendig og what-not minner meg veldig mye om konservative religøse mennesker som har noe mot alt mulig bare fordi de har noe mot det.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ny sniktitt:

http://www.left4dead411.com/left-4-dead-nov5-preview-1

 

Left 4 Dead is absolute chaos. It is intense, fast-paced, thrilling, exhilarating, and exhausting. It is everything you could ever hope for a game to be and more - every single expectation I had for the game was blown away entirely. I was literally in awe over how fun and unique of an experience it offered and I have to say that it was honestly the best gaming experience I've had in my life.

 

We as gamers seem to hear this kind of sensationalism for unreleased games far too often, and believe me that I too have been the victim of such unwarranted hype - but I promise you that these are not empty words. This game is truly original and it offers up a pure gaming experience. Everything in Left 4 Dead is geared towards reaching that mindset of pure gaming bliss. It is challenging, and you will fail. You will scream, curse, laugh and cry, and love every single second of it.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Minner på om at demoen nå skal være tilgjengelig for de som har forhåndsbestilt spillet. Usikker på hvordan dette er gjort på 360-versjonen. Demoen er ut der også.

 

Og i følge inntrykkene er demoen ca. 30 min lang. Spillet er også utrolig bra i følge det jeg leser. Fullversjonen kan ikke komme fort nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...