TCi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 gleder meg til i morgen kveld! Får sette spillet på decryptering når jeg drar på jobb i morgen tidlig. Skal gjøre akkurat det samme. Kommer til å bli en lang arbeidsdag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mammagutten: Slå opp grafikken hjelper ganske bra. Og hvis frameraten din er dårlig så er det på tide å kjøpe en ny pc. Utenom det: Ser ut til at Steam har satt opp litt for lite servere. De trodde nok ikke at de skulle være så mange folk som ville spille. Men det hjelper vel litt på seg ved release når alle kan sette opp servere. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 spillt gjennom litt nå, ganske fett spill ja iallefall versus, det er pheeet! Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har en kamerat som kjøpte L4D på en vac-bannet steam konto, hva kan han gjøre med det? er det mulig å ringe og bytte over kjøpet? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vet i det minste at brodern min gleder seg. Sitter vel akkurat nå ved skolepulten og hyperventilerer :!: Har av en ufattelig grunn ikke Steam selv, men har lovet broder å i det minste prøve spilelt... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Steam er jo et must om man har PC kapabel til å game på! Løp og last ned. Sitter på jobben for øyeblikket men gleder meg stort til jeg kommer hjem og får litt ordentlig zombieslakting i gang. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå gjelder det bare å overtale pappa til å gidde å betale for spillet over steam da. Gidder ærlig talt ikke å gå i butikken å kjøpe det. Men hvor mye koster det egentelig? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Om du er under 18 får du ikke kjøpt det i butikk (få som opprettholder det men). Uansett koster det vel rundt 400 for PC og 500 for 360. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 TCi: Man får kjøpt hvis man har godkjennelse av foreldre. Det er ikke noe problem, men jeg vil helst ikke måtte dra til butikken for å kjøpe spillet. Og pappa vil helst ikke bruke kortet på nettet. Vent, got the answer. Pappa er en god del rundt hele tida, han kan swippe innom og kjøpe det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det bare fire kampanjer? Hvor lang er hver kampanje? Har ikke prøvd demoen ennå, men selve opplegget minner veldig om Resident Evil: Outbreak. Det ble ødelagt for min del av at det bare var frem kampanjer. Det tok for kort tid å spille gjennom dem, så jeg gikk fort lei. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) 4 kapittler 5 baner på hvert, altså 20 baner. Skal visstnok være rundt 10 timers spilletid, om ikke mer på de mest vanskelige gradene. Endret 18. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 singel player var bare dritten , men mulitplayer var bra Skal preordres. Vel jeg har ingen venner saa vil evt spille single player - men etter det jeg forstaar saa er ikke spillet overhodet ment for sp-modi? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er jo bare å joine en tilfeldig server online.... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du kan velge å spille online, så finner spillet automatisk en lobby der de trenger en eller flere spillere... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Trenger ikke venner, ingen som bryr seg om du har mic eller ikke. Jeg har spilt 20-30 games i demoen uten mic, og det går helt flott. Karakterene sier så mange ting automatisk som å si fra når de ser en Hunter eller Boomer, når de er skadet, når de trenger hjelp osv. Bare å joine en server der de sitter og venter på flere folk. Går an å starte gamet med færre enn 4 spillere også, da blir de som mangler bots. Snakker aldri i chat med folk jeg ikke kjenner uansett. Er bare for spillet sin del, ikke for å finne venner. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 4 kapittler 5 baner på hvert, altså 20 baner. Skal visstnok være rundt 10 timers spilletid, om ikke mer på de mest vanskelige gradene. Med andre ord samme feil som RE: Outbreak igjen... Jaja, har nok av andre spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Neh, er ikke mere ensformig enn f.eks. Team Fortress 2 eller CS. Du spiller på de samme banene hver gang, og har samme objective (komme dere til "safe rooms") hver gang, men AI director sender inn zombier fra forskjellige retninger og i forskjellige mengder hver gang, så du vet aldri hvor du treffer på en av bossene (tank/witch) og andre spesielle zombier. I ene gamet kan det flyte zombier ut av et hull i taket i et rom, mens i neste game skjer det ingenting i samme rommet mens du står og venter på at de skal tyte ut av samme hullet. Og de er veldig flinke på å klatre over gjerder, vegger, komme hoppende ned fra hustak osv. Og "last stand" rommet på slutten av en level er alltid et ganske åpent stort rom der det bare stormer zombier inn fra alle retninger og dere bare skal prøve å overleve bølgen. I demoen er det en mounted minigun en spiller kan bruke der. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ikke mer ensforming enn TF2 og CS hvor du spiller de samme banene om igjen og om igjen og om igjen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Men selv om du spiller samme banene er jo spillerne forskjellig hver gang, så du får en annerledes opplevelse hele tiden. Samme i L4D, bare at det er zombiene som er forskjellige hver gang. Spesiellt hvor det kommer sånne horder på 40-50 stk springende fra alle kanter. Kan aldri være sikker på hvor det skjer. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Det skal liksom være 4 lange "filmer", skal det ikke være en slik en etter at man blir reddet på sykehus taket?Altså noe som forklarer overgangen ifra sykehuset til kampanje 2Finner ingen video jeg =/ Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå