Gå til innhold

Left4Dead, noen som gleder seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agreed..

 

Spilte i går med en helt syk config jeg hadde lagd på en server. Den gjorde slik at det hele tiden spawnet zombier, og ble maks 300 zombies (Hvis du ble spydd på vel og merke) på en gang, hadde boosta hp'n dems fra 50 til 100. Vi greide oss i gjennom mappet, med mye løping da. Andre mappet var sykt vanskelig, prøvde sikkert 30 ganger før vi klarte det. Igjen mesteparten løping og spamming av melee knappen. :)

 

Med poenget mitt er, at selv med 300 zombier på skjermen så gikk ikke fpsen min under 25-30!

 

Og være lei Source Engine, greit. Men du får ikke lov å kalle den dårlig!

 

Pcn min: Q6600 quad, 9600gt, 2gb ram. Ikke akkuratt en super maskin som dere ser.

 

Edit: Alt på High Quality untatt Antialiasing som jeg ikke hadde på og oppløsning var satt til 1024x768 på grunn av at jeg ville ha 100 hz på skjermen min. :)

Endret av realnils
Lenke til kommentar

Hehe, er også kidz på OXMonline sitt forum som sutrer over den "horrible fæle dritt grafikken" i L4D.

Gå hjem og vogg sier jeg bare :nei:

 

 

 

Edit: Haha, ser nå i OXM at det er en achievement man får i L4D som går ut på å drepe 53400 (eller noe i den duren) zombier.

Poenget er at de har "apet etter" Dead Rising, men lagt på en kill til for å være "best" :p

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Kan bare si jeg faktisk ble vett skremt i mørket over her... Klarte da demoen med fire andre folk på Expert, tok bare 2 forsøk så var ikke så altfor vanskelig men vanskelig nok.

 

 

5-player co-op høres gøy ut : D *pirkelirke*

 

Husk også på at demo-mappet er så vidt jeg vet det første mappet i spillet, så det blir nok ganske tøffere senere (tror og håper på det iallefall).

Ihvertfall når vi endelig får prøvd versus <3

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

singel player var bare dritten , men mulitplayer var bra :D

 

Spilte igjennom først normal, easy, advanced og expert i går kveld uten noen mic, hintene som kommer automatisk er jo gode nok syns jeg, selv som expert var litt tung noen ganger når både tank, boomer og smoker kom samtidig :p

 

Skal preordres.

Lenke til kommentar

Fant ingen annen plass å spørre.

 

Jeg har et problem om at spillet klikker så å si hver gang jeg skal spille det.

 

Det som skjer er:

1. Jeg starter spillet

2. Jeg går på "Play Campaign"

3. Så "play online"

4. Så velger jeg "Find a game in progress" / "Find a game in lobby" Når jeg velger "Find a game in progress", klikker det, alt står stilt og jeg må trykke Ctrl+Alt+Del. Når jeg velger "Find a game in lobby" kommer jeg inn i lobbyen og de starter, da klikker den på samme måte. (Loadinga stopper å ingenting mer skjer.)

 

Dette skjer bare 90% av de gangene jeg prøver ca.

 

Er jeg den eneste som har dette problemet?

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...