Gå til innhold

Sniktitt: HTC Touch HD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så fet ut denne, synd den mangler blitz.

Det er btw to stykker av samme bilde i artikkelen.

Kjøp deg et lite led-lys for å ha på nøkkelhanken, så har du det lyset du trenger.

Koster nesten ingen ting på ebay og er like bra som mange andre mobil"blitz'er" ;)

Du får også kjøpt en tynn ledlys-brikke som festes på baksiden av telefonen.

Lenke til kommentar
Så fet ut denne, synd den mangler blitz.

Det er btw to stykker av samme bilde i artikkelen.

Kjøp deg et lite led-lys for å ha på nøkkelhanken, så har du det lyset du trenger.

Koster nesten ingen ting på ebay og er like bra som mange andre mobil"blitz'er" ;)

Du får også kjøpt en tynn ledlys-brikke som festes på baksiden av telefonen.

Har faktisk et led lys i nøkkelknipen fra før av, men denne mobilen blir nok uaktuell for meg siden jeg allerede har en N82 og sparer til ny TV (52"!).

Lenke til kommentar

Tror dere det blir problematisk å kjøre programmer / spillemulatorer på denne, siden den ikke har fysiske taster? Tenker på evt problemer at programmer / spillemulatorer trenger å binde knapper til funksjoner, og for å klare dette trenger man jo fysiske knapper.

Lenke til kommentar
Noen måte å få den Aksje applikasjonen på touch pro ? letet febrilsk etter en god stockmonitor til min telefon. Men ikke funnet noe bra..

noen som har tips?

Det er mulig at HTC vil oppdatere TF3D til Touch Pro med stock tab etter hvert, så du kan oppdatere rom fra HTCs sider. Er du flink så er stock rom til HD tilgjengelig på xda-forums. Du må så porte den til TP med oppløsningen den har. Lettere å kjøre Touch HDs TF3D på Xperia pga. oppløsning.

Lenke til kommentar
Hadde den hatt linsebeskyttelse, blitz (eller i verstefall fotolampe) og en pris på 2000-3000,- hadde den vært høyaktuell for meg. :)

Må få den en del billigere i pris før jeg kjøper den iallefall, men at kameraet er lagt like vekt på kan jeg leve med.

Du kan vel ikke være helt seriøs?? Det er jo nesten ingen nye telefoner som ligger på den prisen what so ever...om du ikke kjøper med abbo. Get down to earth man!! ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er skjermens forhold til riper? Blir den fort ripete?

Jeg, og helt sikkert endel andre HD-kjøpere, er interessert i å vite dette også. :)

Mener de selger slik "pengebok" lignende beskyttelse på Ebay for Daimond. Da kommer det sikkert til HD også...

Angående kamera bryr jeg meg lite. Hehe.

Kunne jo ha vært en flash...

Edit: Noen som har merket at mobilene blir bare dyrere og dyrere? Helt normale mobiler blir dyrere synes jeg...

Kjøpte meg Nokia N70 for 3500 sammenlagt når den kom ut i 2006. Og da var jo den uber.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Hvordan er skjermens forhold til riper? Blir den fort ripete?

Jeg, og helt sikkert endel andre HD-kjøpere, er interessert i å vite dette også. :)

Mener de selger slik "pengebok" lignende beskyttelse på Ebay for Daimond. Da kommer det sikkert til HD også...

Angående kamera bryr jeg meg lite. Hehe.

Kunne jo ha vært en flash...

Edit: Noen som har merket at mobilene blir bare dyrere og dyrere? Helt normale mobiler blir dyrere synes jeg...

Kjøpte meg Nokia N70 for 3500 sammenlagt når den kom ut i 2006. Og da var jo den uber.

Kan det ha noe med at kronen er mye svakere mot Euro/Dollar enn for bare tre måneder siden....?

Lenke til kommentar
Hadde den hatt linsebeskyttelse, blitz (eller i verstefall fotolampe) og en pris på 2000-3000,- hadde den vært høyaktuell for meg. :)

Må få den en del billigere i pris før jeg kjøper den iallefall, men at kameraet er lagt like vekt på kan jeg leve med.

Du kan vel ikke være helt seriøs?? Det er jo nesten ingen nye telefoner som ligger på den prisen what so ever...om du ikke kjøper med abbo. Get down to earth man!! ;)

Nei, en kan vel ikke forvente det. Men for en tekno- interresert 18- åring, med liten lommebok, samt at jeg må flytte på hybel til sommeren, og ønsker seg en bil så kan nærmere 6000,- for en mobil bli litt drøyt. :) Ser ut som jeg må ta til takke med en N82 eller N79 eller noe slikt. :)

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hva har de gjort med den runde knappen på Diamondo og Pro?

Den er jo nyttig i noen tilfeller, selv om jeg synes den fungerer generelt dårlig...

På det ene bildet ser det ut til at den tegnes inn nederst på skjermen ved behov??

Den er jo nødvendig på kamera for å ta bilde, der er det jo enkelt å løse det slik.

Men den er også nyttig for å bla seg opp og ned i lister, hva gjør man da?

Hvis man f.eks skal slette en samtale?

Må man først velge et element ved å trykke på den, men da blir den åpnet, slik at man må lukke den igjen for å velge i menyen? Det blir jo litt tungvindt...

I webleseren og album zoomer man med knappen, dette må da også løses på annen måte.

Håper dette kan forklares litt i den fulle testen.

Lenke til kommentar

I de tilfellene det er nødvendig, så får man opp piler nederst for opp/ned/venstre/høyre - for eksempel ved tekstredigering. Det er i alle fall delvis løst på den måten, slik jeg har sett det i bruk fra videoer. I Opera Mobile har det også kommet en zoom-bar som man kan aktivere nederst, som vist her:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...