hitokiri Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Touch HD har en av de største og skarpeste skjermene vi noen gang har sett. Les mer Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Meget mulig denne må testes og vurderes opp mot min iPhone... Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for en sniktitt, Marius Gjør bare ventetiden enda verre, men det er nå sånn det bare er! ..også et lite spørsmål: hvis testmobilene allerede er sluppet ut med norsk programvare, hvorfor er ikke telefonen klar til lansering enda? Var det ikke derfor de sa den ble forsinket til Norge? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hvis denne bare hadde hatt blits... Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Flott at amobil har fått tak i denne. HTC Touch HD støtter SD 2.0 og kan lese opp til 32 GB, ikke 16, slik det står i artikkelen. Størrelsen på HTC Touch HD kan da ikke komme som noen overraskelse, da vi vet at den har akkurat samme størrelse som iphone, ned til millimeteren. Telefonen er jo liten for å ha så stor skjerm. Enda bedre skjerm/størrelsesforhild enn iphone, til og med. Håper at den fulle testen kommer så fort som mulig! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Men katti kommer testen om X1 det blir enten X1 eller denne?? PS: Har mest lyst på denne, men må vente til testen kommer. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg til jeg har min egen HD i handa! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) En nyhet vi skulle likt å se er automatisk rotering av skjermen, slik som Samsung I900 Omnia har. Dette savnet vi umiddelbart da vi prøvde Touch HD. Skjermen til HD kan da roteres, men noe begrenset i forhold til Omnia. Touch Flo 3D-menyen fungerer best stående, men bilder og nettleseren roteres vel. Det beste ville vært om også skjermen ble snudd når man skriver sms. Ellers er jo det meste mulig å endre på i en WM-telefon. Endret 30. oktober 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for en sniktitt, Marius Gjør bare ventetiden enda verre, men det er nå sånn det bare er! ..også et lite spørsmål: hvis testmobilene allerede er sluppet ut med norsk programvare, hvorfor er ikke telefonen klar til lansering enda? Var det ikke derfor de sa den ble forsinket til Norge? Hvor har du sett den med norsk programvare? Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oi, kjempe bra at også Amobil har fått tak i denne! Syns det gjorde ventetiden mye kortere nå! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herlig test ;D Gleder meg vilt til å få denne i hånden. 2år uten tlf . Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for en sniktitt, Marius Gjør bare ventetiden enda verre, men det er nå sånn det bare er! ..også et lite spørsmål: hvis testmobilene allerede er sluppet ut med norsk programvare, hvorfor er ikke telefonen klar til lansering enda? Var det ikke derfor de sa den ble forsinket til Norge? Hvor har du sett den med norsk programvare? ...på bildene i artikkelen? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Om den bare hadde hatt knotter,blitz,ikke vært en htc telefon,ikke hadde hatt windows,ikke hadde sugd til seg fingermerker..........da hadde alt vært så meget bedre.......men vent....herregud.....det finnes jo en del av dem allerede heldigvis Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er skjermens forhold til riper? Blir den fort ripete? Har har at HTC diamond har det problemet. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er skjermens forhold til riper? Blir den fort ripete? Jeg, og helt sikkert endel andre HD-kjøpere, er interessert i å vite dette også. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 NÅR kommer denne? Noen som har noe som helst mer spesefikk tid, enn 4 kvartal som står i prisguiden? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 NÅR kommer denne? Noen som har noe som helst mer spesefikk tid, enn 4 kvartal som står i prisguiden? Slutten av november blir den antakeligvis sendt ut, ifølge Touch HD-tråden under "rykter og nykomlinger". Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er skjermens forhold til riper? Blir den fort ripete? Jeg, og helt sikkert endel andre HD-kjøpere, er interessert i å vite dette også. Skal være bedre en HTC Diamond og HTC Touch Pro værtfall.. Så det er jo bra.. Den skal ikke få lett riper nei.. men er ikke en ripefri-skjerm allikavel.. en mellomting så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) En nyhet vi skulle likt å se er automatisk rotering av skjermen, slik som Samsung I900 Omnia har. Dette savnet vi umiddelbart da vi prøvde Touch HD. Skjermen til HD kan da roteres, men noe begrenset i forhold til Omnia. Touch Flo 3D-menyen fungerer best stående, men bilder og nettleseren roteres vel. Det beste ville vært om også skjermen ble snudd når man skriver sms. Ellers er jo det meste mulig å endre på i en WM-telefon. Jeg installerte gsen på Touch Diamond og da snudde skjermbildet seg. Touch Flo 3D-menyene og alt snudde seg om jeg ikke ønsket unntak i noen programmer. Det står også at det skal funke på Touch HD:) Endret 31. oktober 2008 av NoModE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg