HLSolbjorg Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Som emnetittelen sier, noen som veit om et program til å lagre cd-keys, for så å skrive dem inn etter en formatering? Begynner å bli kjedelig å skrive dem inn ---- Har vurdert å lage en "Serials" profil på G15, men vet ikke om det er det beste... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det jeg ville gjort var å lage et tekstdokument hvor du skriver ned serielkoden til de spillene du pleier å legge inn. Skriv de slik: P3AS-H76C-25BT-NQ8G-REMZ etc. Alt du trenger å gjøre når du så skal legge inn et spill er å kopiere serielkoden og trykk Ctrl + v i boksen der koden skal fylles inn. De aller fleste spill og programmer vil da automatisk fylle inn hele koden. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ja, men det er kjipt med de nyeste, som pga piracy ikke kopierer inn alt sammen. CoD5 betaen f.eks, der kunne jeg ikk kopiere inn noenting... :S Takker for svar da BTW; er det en måte å lage en "hyperlenke" i teksten? (HTML f.eks) Sånn at jeg kan skrive navn på spillene øverst, trykke der, og komme direkte til det spillet? EDIT: Kom på <a name="EtEllerAnnet">EtSpill</a> <a href="file:///d:/backup/serials.html#EtEllerAnnet">EtSpill</a> Kan stenges Endret 30. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå